Які тварини допомагають людям? (1 клас. Я досліджую світ)
Автор: Співак Анастасія Василівна
Навчальний заклад: Липівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Тема: Які тварини допомагають людям?
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
- Хто такі тварини?
- Як живуть свійські і дикі тварини?
- Чому треба берегти тварин?
Завдання тижня:
- Розширювати та поглиблювати знання дітей про тварин, їхню поведінку, харчування.
- Виховувати гуманне ставлення до тварин, чуйність, відповідальність.
- Ознайомлювати дітей з правилами безпечної поведінки з домашніми улюбленцями, особливостями догляду.
- Учити піклуватися про інших, розуміти їхні почуття, адекватно реагувати на них.
- Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності.
- Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати двадцять дев’ятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
- про правила поводження з тваринами, що можуть жити поруч з людьми;
- правила гігієни під час спілкування з хатніми тваринами;
- цінність тварин для людини;
та вмітимуть:
- описувати тварину;
- розрізняти дикі і свійські тварини;
- розрізняти тварин за класами (звірі, птахи, риби, комахи);
- краще розуміти поведінку тварин, передбачати їхні дії, наслідки своїх вчинків;
- уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.
Мета: ознайомити учнів із прекрасним світом тварин; формувати уявлення про різноманітність тварин у природі; поглиблювати знання дітей про тварин, які населяли Землю багато мільйонів років тому; формувати пізнавальні інтереси; учити спостерігати за тваринами, порівнювати їхні умови життя; виховувати дбайливе ставлення до тваринного світу. З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Обговорює сюжетно-рольову гру, у якій брав участь (як відбувалася гра?, чи отримали задоволення від гри? якщо ні, то що цьому перешкодило) Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось /кимось/ ) з метою відповіді на запропоновані запитання. Намагається виразно вголос читати нескладний текст після попередньої підготовки. Переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок Розв’язує проблемні завдання з опорою на прості математичні моделі.
Знаходить необхідні (суттєві) дані для виконання завдання. Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань Демонструє іншим результати власної діяльності
Завантажити: Які тварини допомагають людям? (1 клас. Я досліджую світ) + Сертифікат (Розмір: 1.9 MB, Завантажень: 915)