1 клас. Тематичні тижніКонспекти уроків "Я досліджую світ" 1 класУсі уроки початкова школаФайли

Які тварини допомагають людям? (1 клас. Я досліджую світ)

Автор: Співак Анастасія Василівна

Навчальний заклад: Липівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Тема: Які тварини допомагають людям?

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

  • Хто такі тварини?
  • Як живуть свійські і дикі тварини?
  • Чому треба берегти тварин?

Завдання тижня: 

  1. Розширювати та поглиблювати знання дітей про тварин, їхню поведінку, харчування.
  2. Виховувати гуманне ставлення до тварин, чуйність, відповідальність.
  3. Ознайомлювати дітей з правилами безпечної поведінки з домашніми улюбленцями, особливостями догляду.
  4. Учити піклуватися про інших, розуміти їхні почуття, адекватно реагувати на них.
  5. Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності.
  6. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати двадцять дев’ятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

  • про правила поводження з тваринами, що можуть жити поруч з людьми;
  • правила гігієни під час спілкування з хатніми тваринами;
  • цінність тварин для людини;

та вмітимуть:  

  • описувати тварину;
  • розрізняти дикі і свійські тварини;
  • розрізняти тварин за класами (звірі, птахи, риби, комахи);
  • краще розуміти поведінку тварин, передбачати їхні дії, наслідки своїх вчинків;
  • уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Мета: ознайомити учнів із прекрасним світом тварин; формувати  уявлення про різноманітність тварин у природі; поглиблювати знання дітей  про тварин, які населяли  Землю багато мільйонів років тому; формувати пізнавальні інтереси;  учити спостерігати за тваринами, порівнювати їхні умови життя; виховувати дбайливе ставлення до тваринного світу. З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Обговорює сюжетно-рольову гру, у якій брав участь (як відбувалася гра?, чи отримали задоволення від гри? якщо ні, то що цьому перешкодило)  Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось /кимось/ ) з метою відповіді на запропоновані запитання. Намагається виразно вголос читати нескладний текст після попередньої підготовки. Переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок Розв’язує проблемні завдання з опорою на прості математичні моделі.

Знаходить необхідні (суттєві) дані для виконання завдання. Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань  Демонструє іншим результати власної діяльності

Завантажити: Які тварини допомагають людям? (1 клас. Я досліджую світ) + Сертифікат (Розмір: 1.9 MB, Завантажень: 915)
Back to top button