Учнівська творчість на уроках математики (6-9 класи)

Автор: Нікітюк Тетяна Анатоліївна

Навчальний заклад: Торчинська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Учнівська творчість на уроках математики

Проблема творчості в наші дні стала настільки актуальною, що вона по праву вважається проблемою століття. Головним засобом розвитку творчого мислення учнів є розв’язування нестандартних задач або задач стандартного вигляду, які розв’язуються нестандартними методами. Творча діяльність учнів не обмежується лише оволодінням нового. Робота буде творчою, коли в ній проявляється власний задум учнів, ставляться нові задачі і самостійно розв’язуються за допомогою отриманих знань.

На своїх уроках я приділяю велику увагу творчому процесу. Зокрема, я пропоную учням розв’язувати задачі не по діях, а за допомогою виразів, користуватися властивостями додавання під час розв’язування рівнянь, складати й розв’язувати свої задачі. Також мої учні пишуть казки, вірші, байки, сценки на математичну тему, які вони представляють на уроках. На уроках я пропоную учням творчі «відкриті» задачі. Під час розв’язування творчих задач учні вчаться не боятися зробити помилку, тому що кожна їх відповідь – правильна. Це дає змогу наповнити заняття математики радістю від успіху й перемогами. Також на уроках використовую цікаві математичні загадки і логічні задачі. Зокрема учні також згадують відомі їм загадки, готують самі загадки та розгадки до них. На уроках учні пропонують їх один одному, а найцікавіші з них беруть участь у конкурсі загадок.

Завантажити: Учнівська творчість на уроках математики (6-9 класи) + Сертифікат (Розмір: 3.1 MB, Завантажень: 128)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*