Рівнобедрений трикутник. Його властивості та ознаки (7 клас. Геометрія) + Презентація

Автор: Бєляєва Лариса В’ячеславівна

Навчальний заклад: Комунальний заклад “Харківський санаторний навчально-виховний комплекс №1” Харківської обласної ради

Тема: Рівнобедрений трикутник. Його властивості та ознаки

 Мета:

  • здійснити діагностику засвоєння знань та вмінь з теми «Перша та друга ознаки рівності трикутників»;
  • ввести поняття рівнобедреного трикутника, його елементів;
  • познайомити із теоремою про властивість кутів при основі рівнобедреного трикутника і наслідками з неї;
  • ознайомити з означенням рівностороннього трикутника та того факту, що рівносторонній трикутник можна вважати рівнобедреним;
  • сформувати первинні вміння, використовуючи означення, розпізнавати на рисунку або за умовою задачі рівнобедрений трикутник та називати його елементи; використовувати  теорему про властивість кутів при основі рівнобедреного трикутника при розв’язуванні задач; сприяти формуванню вміння застосовувати отримані знання в новій ситуації;
  • розвивати уміння виявляти закономірності, робити узагальнення і висновки, розвивати математичне мислення, просторову уяву;
  • виховувати математичну культуру учнів, сприяти вихованню інтересу до вивчення математики.

Наочність і обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя; таблиця «Рівнобедрений трикутник», жетони, презентація.

Завантажити: Рівнобедрений трикутник. Його властивості та ознаки (7 клас. Геометрія) + Презентація + Сертифікат (Розмір: 1.8 MB, Завантажень: 35)
  

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*