Уроки гарної поведінки «Ми і наші вчинки» (3 клас)
Автор: Юрчик Оксана Євгенівна
Навчальний заклад: ЗОШ І-ІІ ступенів села Заруддя
Уроки гарної поведінки «Ми і наші вчинки»
Мета. Пояснити зміст понять «вчинок», «подвиг». Обґрунтувати важливість уміння керувати собою у різних життєвих ситуаціях. Характеризувати емоції та почуття, які впливають на нашу поведінку, виховувати любов до ближнього і до всього сущого на землі.
Нові поняття: вчинок, подвиг, совість, емоції.
Очікувані результати:
- давати визначення понять «вчинок», «подвиг»;
- оцінювати погані й гарні вчинки;
- характеризувати емоції та почуття, які впливають на нашу поведінку.
Якщо робиш корисне іншому, допомагаєш собі. Г. Сковорода
Актуалізація та корекція опорних знань
Вправа «Мікрофон»
- Що слід розуміти під мораллю та людськими чеснотами?
- Сформулюйте «золоте правило поведінки»? Чи важко його дотримуватися у житті?
- В одному зі стародавніх пам’ятників писемності — давньовавилонській легенді про Акіхару – старий візир звертається до свого небожа з порадою: «Любий! Що тобі здається поганим, ти не повинен це робити людям!». Що означає «погане»? Що означає «добре»? Що є зло? Що є добро?
Пояснення нового матеріалу
Все наше життя – це наші вчинки, дії. Хороші чи погані, продумані або нерозважливі, корисні чи шкідливі.
Вчинок споріднений зі словами «чинити, діяти». Оскільки людське життя складається з різноманітних дій, то всі ці дії і називають людськими вчинками. «Людина є тим, що вона чинить». Пригадайте казку про Буратіно, який завжди бажав своєму таткові добра, проте увесь час робив шкоду. Його наміри та вчинки були протилежними.
Якщо людина у своїх вчинках дотримується приписів моралі, вона має всі підстави вважатися доброю, добропорядною.
Вправа «Коло ідей» – Від чого залежать наші вчинки? Що лежить в основі наших дій?
Перед з’ясуванням запропонованих питань пропонується розв’язати невеликий тест.
Завантажити: Уроки гарної поведінки «Ми і наші вчинки» (3 клас) + Сертифікат (Розмір: 319.2 KB, Завантажень: 1042)