Позаурочна робота у початковій школіУсі уроки початкова школаФайли

Ранкові зустрічі у 1 класі

Автор: Грицай Вікторія Юріївна

Навчальний заклад: Поливанівська ЗОШ І-ІІІ ступеня

Понеділок
«Із чого зроблені веселки? »

Мета: Розширити знання учнів про об’єкти неживої природи; розвивати спостережливість, увагу, пам’ять; виховувати дбайливе ставлення до природних об’єктів. сприяти розвитку уваги, пам’яті, творчої уяви і фантазії; створити емоційно-комфортне середовище, виховувати в учнів почуття доброзичливості.
Обладнання. Різнокольорові кульки, малюнки із зображеннями правил класу, склянка з водою, білий папір, олівці, мультимедійна дошка.

Вівторок

«Чому небо синє? »

 Мета: Розширити знання учнів про об’єкти неживої природи; розвивати спостережливість, увагу, пам’ять; виховувати дбайливе ставлення до природних об’єктів. сприяти розвитку уваги, пам’яті, творчої уяви і фантазії; створити емоційно-комфортне середовище, виховувати в учнів почуття доброзичливості.

Обладнання. Смайлики з емоціями, прищепки,малюнки з правилами спілкування класу, олівці, клубок з нитками.

Середа

«Як потрапляє вода у хмари, щоб пішов дощ?»

 Мета: Розширити знання учнів про об’єкти неживої природи; розвивати спостережливість, увагу, пам’ять; виховувати дбайливе ставлення до природних об’єктів. сприяти розвитку уваги, пам’яті, творчої уяви і фантазії; створити емоційно-комфортне середовище, виховувати в учнів почуття доброзичливості.

Обладнання. Різнокольорові стрічки, малюнки з правилами спілкування класу, олівці, мультимедійна дошка.

Четвер

«Як виникає блискавка ? »

 Мета: Розширити знання учнів про об’єкти неживої природи; розвивати спостережливість, увагу, пам’ять; виховувати дбайливе ставлення до природних об’єктів. сприяти розвитку уваги, пам’яті, творчої уяви і фантазії; створити емоційно-комфортне середовище, виховувати в учнів почуття доброзичливості.

Обладнання. Картонні долоньки, прищепки,малюнки з правилами спілкування класу, олівці, мультимедійна дошка.

П’ятниця

«Звідки береться вітер ? »

 Мета: Розширити знання учнів про об’єкти неживої природи; розвивати спостережливість, увагу, пам’ять; виховувати дбайливе ставлення до природних об’єктів. сприяти розвитку уваги, пам’яті, творчої уяви і фантазії; створити емоційно-комфортне середовище, виховувати в учнів почуття доброзичливості.

Обладнання. Смайлики, прищепки,малюнки з правилами спілкування класу, олівці, мультимедійна дошка.

Завантажити: Ранкові зустрічі у 1 класі + Сертифікат (Розмір: 1.2 MB, Завантажень: 2103)
  
Back to top button