Міжнародні відносини в 1871-1914 pp. (9 клас. Всесвітня історія)
Автор: Лисиця Юлія Олександрівна
Навчальний заклад: Запорізький колегіум №98
Тема. Міжнародні відносини в 1871-1914 pp.
Мета уроку:
Навчальна:
– навчити визначати зовнішньополітичні орієнтири провідних держав світу в останній чверті XIX ст.;
– навчити аналізувати причини утворення Союзу трьох імператорів, Троїстого союзу та оформлення франко-російського альянсу;
– навчити характеризувати головні міжнародні конфлікти та кризи, їх наслідки;
– розкрити суть гонки озброєнь.
Розвивальна:
– розвивати в учнів уміння давати оцінку міжнародним конфліктам, висловлювати власну думку про міжнародні відносини.
Виховна:
– сприяти вихованню в учнів почуття неприйняття війни як засобу вирішення міжнародних конфліктів,
– сприяти становленню ціннісних орієнтацій школярів на світ без воєн і насильства, на мирні способи врегулювання міжнародних суперечок.
Очікувані результати.
Після цього уроку учні зможуть:
– встановлювати хронологічну послідовність подій;
– аналізувати міжнародні відносини у 1871–1914 рр., політичні наслідки франко-німецької війни;
– характеризувати Союз трьох імператорів, Троїстий союз, оформлення франко-російського альянсу;
– аналізувати головні міжнародні конфлікти та кризи наприкінці XIX – на початку ХХ ст.;
– давати характеристику гонці озброєнь.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Основні поняття: міжнародні відносини, альянс, Союз трьох імператорів, Троїстий союз, гонка озброєнь, «політика невтручання».
Історичні особистості: Олександр II , Вільгельм І, Франц-Йосиф II, Отто фон Бісмарк.
Обладнання: підручник, історичний атлас, додатковий матеріал.
Завантажити: Міжнародні відносини в 1871-1914 pp. (9 клас. Всесвітня історія) + Сертифікат (Розмір: 452.4 KB, Завантажень: 850)