Теоретичні засади формування текстологічних знань і умінь у початкових класах. Види вправ для формування найважливіших текстологічних понять

Автор: Шумакова Світлана Вікторівна

Навчальний заклад: Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №73 Харківської міської ради Харківської області

Теоретичні засади формування текстологічних знань і умінь у початкових класах.      Види вправ для формування найважливіших текстологічних понять

             Мова – втiлення думки. Що багатша думка, то багатша мова. Любiмо ïï, вивчаймо ïï, розвиваймо ïï! Борiмося за красу мови, за правильнiсть мови, за приступнiсть мови, за багатство мови…

Максим Рильський

Формування текстологічних умінь можливе тільки за умови проведення планомірної роботи, якою передбачено певний підготовчий період. Підготовчою є робота, що виконується під час спостереження за текстами та під час творення текстів на уроках мови, оскільки така робота є пропедевтичним етапом по відношенню до спеціальних уроків розвитку зв’язного мовлення. Крім того, перед роботою над переказами та творами я практикую проведення підготовчих уроків з розвитку зв’язного мовлення (теми таких уроків – “Особливості побудови тексту-розповіді”, “Особливості побудови тексту-опису” тощо).

Завантажити: Теоретичні засади формування текстологічних знань і умінь у початкових класах. Види вправ для формування найважливіших текстологічних понять + Сертифікат (Розмір: 347.0 KB, Завантажень: 111)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*