Кругообіг Оксигену в природі. Застосування та біологічна роль кисню. Проблема чистого повітря (7 клас. Хімія) + Презентація
Автор: Панасюк Марія Йосипівна
Навчальний заклад: НВК ” ЗОШ І – ІІІ ст.- дитячий садок” с. Льотниче Володимир – Волинський район Волинська область
Тема уроку: Кругообіг Оксигену в природі. Застосування та біологічна роль кисню. Проблема чистого повітря.
Мета уроку:
- Освітня: систематизувати й поглибити знання учнів про кисень, з’ясувати взаємозв’язок між властивостями кисню й галузями його застосування, ознайомити з фізіологічною дією кисню, кругообігом Оксигену в природі, розкрити суть саморегуляції вмісту кисню в повітрі, міжпредметна інтеграція (біологія, географія, фізика, література).
- Розвивальна: продовжувати розвивати мовленнєву, ораторську й науково- дослідну компетентність, здатність узагальнювати й аналізувати матеріал, розвивати природні задатки та інтелект.
- Виховна: виховувати в учнів допитливість, спостережливість, активну життєву позицію, навички поводження з небезпечними речовинами, виховувати бережне відношення до природи та екологічну культуру.
Виховувати самоосвіту, громадянську позицію, творчу особистість, формувати вміння працювати в групі.
Тип уроку: систематизація та поглиблення знань.
Основні терміни й поняття: фізіологічна дія кисню, значення та застосування кисню, кругообіг Оксигену, захист атмосфери, оксигенотерапія, озоновий шар.
Засоби навчання: ТНЗ, відео презентація, додаткова література, схема «Колообіг Оксигену в природі», картки з завданнями для учнів, малюнки, учнівські презентації.
Обладнання й матеріали: свічка, хімічний стакан, хустинка, ацетон, розчин калій нітрату, пероксиду водню, сирі та варені фрукти, спиртівка, біхромат калію, гілка верби, стрічки.
Методи навчання:
- демонстрація;
- пояснювально-ілюстративний;
- інформаційно-розвиваючий;
- репродуктивний (самостійна робота у різних відділах лабораторії);
- творчий (частково-пошуковий, дослідницький у відділах);