Використання ІКТ та інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літератури

Автор: Кірієнко Вадим Вадимович

Навчальний заклад: ФТЛ при ХНТУ та ДНУ Херсонської міської ради

Використання ІКТ та інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літератури

ЗМІСТ    

Вступ

РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ ПРО КОМПЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ

  1. Інформаційні комп’ютерні технології в навчально-виховному процесі.6
  2. Що таке інтерактивні методи навчання? Походження слова «інтерактив»
    • Мета та риси інтерактивних методів
  3. Класифікація інтерактивних методів. Структура та їх характеристика
  4. План уроку із застосуванням інтерактивного методу. Що таке інтерактивна вправа?

РОЗДІЛ II. ВИДИ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ

  1. Що таке дебати? Мета дебатів

2.1.Типи дебатів: класичні та модифіковані

2.2.Популярні теми дебатів

2.3.Що таке «мозковий штурм»? Історія. Мета даного виду інтерактивного навчання

2.4.Етапи проведення «мозкового штурму»

2.5.Правила проведення «мозкового штурму»

2.6.Блог. Блогер. Різновиди блогу

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Завантажити: Використання ІКТ та інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літератури + Сертифікат (Розмір: 350.2 KB, Завантажень: 178)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*