Педагогічні стратегії розвитку творчого потенціалу учнів учителями іноземних мов + Презентація

Автор: Гарбуз Вікторія Ростиславівна

Навчальний заклад: Ковельська міська гімназія

Педагогічні стратегії розвитку творчого потенціалу учнів учителями іноземних мов + Презентація

Розвиток творчих здібностей – найважливіше завдання освіти, адже цей процес пронизує всі етапи розвитку особистості дитини, пробуджує ініціативу й самостійність прийнятих рішень, звичку до вільного самовираження, впевненість у собі. Співвідносячи процес творчості й навчання, необхідно  створити такі умови, які сприяли б виникненню та розвитку в усіх учнів якостей, характерних для творчої особистості, а саме здатність ризикувати; дивергентне мислення; гнучкість у мисленні та діях; швидкість мислення; здатність висловлювати оригінальні ідеї, винаходити щось нове; багата уява; сприйняття неоднозначних речей; високі естетичні цінності; розвинена інтуїція.

Учителі іноземних мов можуть розвинути творчий потенціал учнів, використовуючи інноваційні технології у викладанні, різноманітні методи та форми роботи на уроках та в позаурочний час, залучаючи школярів до самостійної та позакласної діяльності.

Творчий потенціал — інтегративна властивість особистості, що характеризує міру можливостей здійснювати творчу діяльність, готовність та здатність до творчої самореалізації та саморозвитку.

Завантажити: Педагогічні стратегії розвитку творчого потенціалу учнів учителями іноземних мов + Презентація + Сертифікат (Розмір: 858.8 KB, Завантажень: 163)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*