Педагогічні стратегії розвитку творчого потенціалу учнів учителями іноземних мов + Презентація
Автор: Гарбуз Вікторія Ростиславівна
Навчальний заклад: Ковельська міська гімназія
Педагогічні стратегії розвитку творчого потенціалу учнів учителями іноземних мов + Презентація
Розвиток творчих здібностей – найважливіше завдання освіти, адже цей процес пронизує всі етапи розвитку особистості дитини, пробуджує ініціативу й самостійність прийнятих рішень, звичку до вільного самовираження, впевненість у собі. Співвідносячи процес творчості й навчання, необхідно створити такі умови, які сприяли б виникненню та розвитку в усіх учнів якостей, характерних для творчої особистості, а саме здатність ризикувати; дивергентне мислення; гнучкість у мисленні та діях; швидкість мислення; здатність висловлювати оригінальні ідеї, винаходити щось нове; багата уява; сприйняття неоднозначних речей; високі естетичні цінності; розвинена інтуїція.
Учителі іноземних мов можуть розвинути творчий потенціал учнів, використовуючи інноваційні технології у викладанні, різноманітні методи та форми роботи на уроках та в позаурочний час, залучаючи школярів до самостійної та позакласної діяльності.
Творчий потенціал — інтегративна властивість особистості, що характеризує міру можливостей здійснювати творчу діяльність, готовність та здатність до творчої самореалізації та саморозвитку.
Завантажити: Педагогічні стратегії розвитку творчого потенціалу учнів учителями іноземних мов + Презентація + Сертифікат (Розмір: 858.8 KB, Завантажень: 236)