Гендерний підхід на уроці математики в 6 класі на тему «Відношення і пропорції» + Презентація
Автор: Партола Раїса Олексіївна
Навчальний заклад: Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Люботинської міської ради Харківської області
Гендерний підхід на уроці математики в 6 класі на тему «Відношення і пропорції»
Тема: Розв’язування задач і вправ з теми «Відношення і пропорції»
Мета: cистематизувати й узагальнити матеріал з теми «Відношення і пропорції», вдосконалити вміння учнів розв’язувати текстові задачі на відсотки за допомогою пропорції та застосовувати їх для розв’язування задач більш високого рівня складності.
Розвивати пізнавальний інтерес, активність розумових операцій, творчі та інтелектуальні здібності.
Виховувати охайність ведення записів, навички дослідження оточуючого світу за допомогою засобів математики, бажання творчо працювати на уроці.
Компетентності, що формуються: математична – уміння оперувати числовою інформацією, розв’ язувати задачі за допомогою пропорцій.
Ключові – інформаційно-цифрова; соціальна і громадянська; спілкування державною мовою; уміння вчитися впродовж життя.
Обладнання: картки із завданнями, презентація.
Тип уроку: застосування знань, вмінь, вироблення навичок.
Завантажити: Гендерний підхід на уроці математики в 6 класі на тему «Відношення і пропорції» + Презентація + Сертифікат (Розмір: 700.3 KB, Завантажень: 305)