Методика вивчення іноземної мовиУсі уроки англійської мовиФайли

Формування фонетичної компетентності на початковому етапі навчання

Автор: Хлань Інга Іванівна

Навчальний заклад: Озерянківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Тема: «Формування фонетичної компетентності на початковому етапі навчання»

Мета роботи:

  • практична мета передбачає оволодіння учнями двома видами комунікації – усним мовленням та читанням;
  • ознайомлення з вимовними навичками молодших школярів;
  • визначити поняття вимовного досвіду, вплив віршів і римовок на його розвиток;
  • розкрити психологічні особливості та розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку.

Теоретична значущість даної роботи полягає в тому, що її результати можуть сприяти більш успішному навчанню іноземної мови у початковій школі, а також якісному формуванню вимовного досвіду молодших школярів.

Практична значимість роботи полягає в розробці комплексу практичних вправ, підборі і класифікації віршів і рифмовок, спрямованих на формування вимовного досвіду дітей молодшого шкільного віку.

Предмет дослідження: вплив використання рифмовок і віршів на розвиток вимовного досвіду.

Обєкт дослідження:

  • розвиток навичок вимови на уроках англійської мови в початковій школі;
  • процес формування комунікативних навичок в учнів молодшого шкільного віку.

Завдання:

  1. Вивчити та проаналізувати літературу з даного питання;
  2. Організувати дослідницьку діяльність з вивчення формування вимовного досвіду;
  3. Визначити вплив віршів і рифмовок на формування вимовного досвіду у молодших школярів.

Методи дослідження: вивчення літератури з даної проблеми, аналіз і синтез, узагальнення, систематизація, експеримент, який спрямований на формування вимовного досвіду, вимірювання, спостереження, опитування.

Гіпотеза: процес навчання іноземної мови на початковому етапі навчання буде більш успішним, якщо будуть активно використовуватися римування і вірші. Використання комплексу практичних занять сприяє успішному формуванню вимовного досвіду молодшого школяра.

Завантажити: Формування фонетичної компетентності на початковому етапі навчання + Сертифікат (Розмір: 386.3 KB, Завантажень: 23)
  
Back to top button