Формування фонетичної компетентності на початковому етапі навчання
Автор: Хлань Інга Іванівна
Навчальний заклад: Озерянківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
Тема: «Формування фонетичної компетентності на початковому етапі навчання»
Мета роботи:
- практична мета передбачає оволодіння учнями двома видами комунікації – усним мовленням та читанням;
- ознайомлення з вимовними навичками молодших школярів;
- визначити поняття вимовного досвіду, вплив віршів і римовок на його розвиток;
- розкрити психологічні особливості та розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку.
Теоретична значущість даної роботи полягає в тому, що її результати можуть сприяти більш успішному навчанню іноземної мови у початковій школі, а також якісному формуванню вимовного досвіду молодших школярів.
Практична значимість роботи полягає в розробці комплексу практичних вправ, підборі і класифікації віршів і рифмовок, спрямованих на формування вимовного досвіду дітей молодшого шкільного віку.
Предмет дослідження: вплив використання рифмовок і віршів на розвиток вимовного досвіду.
Об’єкт дослідження:
- розвиток навичок вимови на уроках англійської мови в початковій школі;
- процес формування комунікативних навичок в учнів молодшого шкільного віку.
Завдання:
- Вивчити та проаналізувати літературу з даного питання;
- Організувати дослідницьку діяльність з вивчення формування вимовного досвіду;
- Визначити вплив віршів і рифмовок на формування вимовного досвіду у молодших школярів.
Методи дослідження: вивчення літератури з даної проблеми, аналіз і синтез, узагальнення, систематизація, експеримент, який спрямований на формування вимовного досвіду, вимірювання, спостереження, опитування.
Гіпотеза: процес навчання іноземної мови на початковому етапі навчання буде більш успішним, якщо будуть активно використовуватися римування і вірші. Використання комплексу практичних занять сприяє успішному формуванню вимовного досвіду молодшого школяра.
Завантажити: Формування фонетичної компетентності на початковому етапі навчання + Сертифікат (Розмір: 386.3 KB, Завантажень: 118)