Формування компетенцій випускника школи засобами музейної педагогіки

Автор: Хорькова Людмила Василівна

Навчальний заклад: Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 114 Криворізької міської ради

Формування компетенцій випускника школи засобами музейної педагогіки

Однією з головних завдань освіти є підвищення якості процесу. При цьому якість підвищення освіти враховується по сформованим навичкам, умінням, набутим знанням . Такий підхід не відображає рівень розвитку процесу, не враховує здібності особистості, її якості. Тому дуже важливо озброїти особистість саме необхідними для неї знаннями, навичками, вміннями. Говорячи про створення компетенцій випускника школи, не можна упустити можливість впливу на вихованця засобами музейної педагогіки, яка є одним з видів формування особистості в школі . Вона створює умови впливу на особистість через її емоційний стан, почуття, отримані знання від батьків, старших членів родини – музейна педагогіка наближує учня до своїх коренів. Це створює почуття патріотизму, гордості за історію сім’ї, міста, держави. В наш суперечливий час ці почуття здатні об’єднати всі прошарки населення в нашій державі. Ідея ця була актуальною завжди. Тому педагогічним колективом школи під керівництвом колишнього директора Василенка М.В. та військового керівника Ю.В.Плотнікова більше 20 років тому був створений музей бойової слави імені героя Радянського Союзу Федора Леонтійовича Каткова, який в березні 1944 року приймав участь у звільненні міста Кривого Рогу від фашистів. Напередодні війни він був вчителем початкових класів, це була творча людина. Рішенням Верховної Ради УССР у 1985 році за велику військово – патріотичну роботу школі було присвоєно ім’я Ф.Л.Каткова. Всі ці роки музей активно працює. Керівник музею була визнана переможцем міського конкурсу керівників музеїв, доклала багато зусиль разом з активом музею для того, щоб музей отримав звання «Зразковий» та був нагороджений Грамотою Міністерства освіти та науки України. Сотні молодих людей пройшли тут підготовку як екскурсоводи, пошуковці та передавали тисячам відвідувачів почуття гордості за героїчне минуле нашого народу. Гості з різних країн, республік, різних міст та сіл нашої держави пройшли умом та серцем через наш музей. Це збагатіло багатьох людей новими почуттями та думками. Педагогічний колектив школи засобами музейної педагогіки вирішує наступні завдання у позакласній та навчальній роботі:
• Формувати повагу до минулого нашого народу;
• Формувати основи громадянської свідомості;
• Виховати любов до вітчизни;
• Виховати гуманне ставлення до навколишнього середовища, до людей;
• Виховати стійкість, мужність, сміливість.

Завантажити: Формування компетенцій випускника школи засобами музейної педагогіки + Сертифікат (Розмір: 348.9 KB, Завантажень: 104)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*