Тестування як ефективний засіб самоконтролю мовленнєвих навичок читання учнів основної школи

Автор: Карпенко Жанна Євгенівна

Навчальний заклад: Слободищанська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Бердичівської районної ради Житомирської області

Тестування як ефективний засіб самоконтролю мовленнєвих навичок читання учнів основної школи

Навчально-методичний посібник складається вступу, має  2 розділи, список літературних джерел та додатки.

Посібник присвячений проблемі процесу формування мовленнєвої компетенції читання учнів основної школи та організації тестового контролю вмінь самооцінки читання при вивченні іноземної мови. Дидактичні аспекти проблеми розглядаються у тісному зв’язку з методикою навчання іноземної мови. Значна увага приділена аналізу, узагальненню і осмисленню досвіду використання сучасних методів самоконтролю вмінь мовленнєвих навичок читання, а також визначенню психолого-педагогічних основ застосування тестового контролю при навчанні читання.

Для вчителів іноземної мови.

Завантажити: Тестування як ефективний засіб самоконтролю мовленнєвих навичок читання учнів основної школи + Сертифікат (Розмір: 948.8 KB, Завантажень: 55)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*