Конспекти уроків української мови 9 класУсі уроки української мови та літературиФайли
Безсполучникове складне речення (9 клас. Українська мова)
Автор: Гальчанська Людмила Іванівна
Навчальний заклад: Комунальний заклад “Долинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів” Підгірненської сільської ради Василівського району Запорізької області
Тема. Безсполучникове складне речення
Мета:
Ключові компетентності
- Спілкування державною мовою.
- Уміння навчатися впродовж життя (здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, оцінювання власних результатів).
- Соціальні і громадські компетентності (уміння працювати з іншими на результат).
- Інформаційно-комунікаційна компетентність (використання обладнання та засобів навчання).
- Екологічна грамотність і здорове життя (усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини).
Мовленнєва (комунікативна) компетентність
- Удосконалювати вміння спілкуватися під час роботи, активізувати мовленнєву діяльність учнів через різноманітні форми та метоли роботи, викликати пізнавальний інтерес до вивчення української мови, сприяти розвиткові аналітичного мислення.
Мовна (лінгвістична)компетентність
- Закріплювати знання учнів про безсполучникове складне речення; формувати вміння розрізняти прості та складні сполучникові та безсполучникові речення.
Лексична компетентність
- Розвивати уміння та навички використовувати мовний словниковий запас.
Орфографічна компетентність
- Розвивати правописні вміння відповідно до орфографічних норм і правил шляхом роботи з мовним матеріалом.
Орфоепічна компетентність
- Продовжити роботу над формуванням вмінь озвучувати написане відповідно до орфоепічних вимог.
Інтелектуальна компетентність
- Формувати інтелектуальну компетентність через роботу учнів з різноманітною інформацією, через формування умінь застосовувати здобуті знання в різних ситуаціях.
- Активізувати методи роботи в умовах пошуку, дослідження, розвивати активність пізнавальних процесів у школярів.
Творча компетентність
- Формувати інтерес до розв’язання творчих завдань.