Учнівський проект «Збережемо тепло у хаті – зекономимо на оплаті» (8 клас) + Презентація

Автор: Луцко Оксана Петрівна

Навчальний заклад: Двірцівський НВК “ЗШ І – ІІІ ступенів – дитячий садок”

Назва проекту. Збережемо тепло у хаті – зекономимо на оплаті .

Тип проекту. Творчо-практичний, короткотривалий, груповий.

Основний  та другорядні навчальні предмети:  фізика, природознавство,інформатика, математика, технології.

Вік учнів,  клас . 13-14 років, 8 клас.

Проблема. Як зберегти тепло в оселі ?Держава споживає щороку приблизно 60 млрд. кубометрів природного газу – це рівень споживання США, Японії, Росії та Німеччини, які виробляють при цьому товарів та послуг у десятки разів більше.

Мета проекту. виховання відповідального та свідомого майбутнього споживача теплової енергії, що розуміє проблеми підприємства теплопостачання та своїми діями підтримує його – зберігає і раціонально використовує теплову енергію з метою зменшення негативного впливу на довкілля, своєчасно сплачує за отримані послуги.

Завдання проекту:

  • виховання свідомого громадянина України, який піклується про добробут країни;
  • усвідомлення необхідності заощадження теплових ресурсів планети для збереження клімату та життя на Землі;
  • вироблення розуміння цінності тепла як ресурсу;
  • усвідомлення наявності тісного зв’язку між проблемами теплоспоживання та теплопостачання;
  • навчитися аналізувати проблеми теплопостачання, розуміти причини їх виникнення та пропонувати щляхи вирішення цих проблем;
  • навчитися прийомам раціонального і економного використання теплових ресурсів у житті;
  • навчитися реалізації проекту шляхом участі в акціях, конкурсах, дослідженнях;
  • виховання активної громадянської позиції.

 Актуалізація проблеми.  У державі на опалення приміщень витрачається четверта частина палива. Тому актуальним завданням є застосування заходів щодо збереження тепла, привернення уваги до проблеми заощадження теплових ресурсів планети, аналіз проблем теплопостачання, розуміння причин їх виникнення та пошук  щляхів вирішення цих проблем.

Очікуваний результат

  • навчитися  зберігати і раціонально використовувати теплову енергію.
  • підвищення зацікавленості проблемами, пов’язаними з наданням послуг теплопостачання;
  • підвищення рівня поінформованості щодо шляхів теплозбреженння;
  • отримання особистого досвіду та вмінь з реалізації конкретних практичних дій, спрямованих на теплозбереження та зменшення негативного впливу на навколишнє середовище;
  • зменшення споживання теплової енергії в сім’ї;
  • осмислення своєї значимості у вирішенні екологічних проблем;
  • розуміння ролі енергії, її відношення до довкілля, економії фінансів;
  • навчання своїх батьків заощадливо використовувати тепло, зміни своїх звичок.

Ключове питання.

  • Чому і як тепло тікає з наших домівок?

Питання проекту.

  • Як практично можна запобігти тепловим втратам?

Етапи реалізації проекту

  • Підготовчий етап.
  • Формулювання проблеми, визначення теми, мети проекту, формулювання завдань проекту. Слід враховувати зацікавлення учасників проекту вибраною темою.
  • Діяльність.

Діяльність вчителя

Вчитель залучає бажаючих учнів взяти участь в проекті, знайомить їх із темами проектів 8 класу, проводить інструктаж з техніки безпеки під час виконання  експериментів. Перевіряє, чи знають учні , як шукати інформацію в Інтернеті, зберігати її та документувати. Перед початком роботи вчитель:

–  обов’язково знайомить дітей з Законом про авторське право;

– пояснює як правильно формувати список використаних джерел;

– навчає критично оцінювати сайти та інші посиланні під час роботи в Інтернеті;

– нагадує дітям про безпечну поведінку в Інтернеті;

– ознайомлює учнів з критерієм оцінювання проекту.

Завантажити: Учнівський проект «Збережемо тепло у хаті - зекономимо на оплаті» (8 клас) + Презентація + Сертифікат (Розмір: 2.1 MB, Завантажень: 99)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*