Використання сучасних методів у процесі навчання української мови й літератури як шлях підвищення пізнавальної діяльності учнів

Автор: Васильчук Тетяна Антонівна

Навчальний заклад: Великомолодьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Використання сучасних методів у процесі навчання  української мови й літератури  як шлях підвищення пізнавальної діяльності учнів

ЗМІСТ

ВСТУП

Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ  ВИКОРИСТАННЯ  СУЧАСНИХ МЕТОДІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Й ЛІТЕРАТУРИ ЯК ШЛЯХ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

1.1. Клaсифiкaцiї мeтoдiв навчання  у сучасній педагогіці

1.2.  Методи критичного мислення

1.3. Нестандартні методи роботи на уроках словесності

1.4. Інформаційні технології на уроках української мови та літератури

Розділ 2.   ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ  СУЧАСНИХ МЕТОДІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Й ЛІТЕРАТУРИ ЯК ШЛЯХ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 

2.1.  Використання методів критичного мислення на різних етапах уроку

2.2. Навчальна гра як метод активізації пізнавальної діяльності учнів

2.3. ІКТ на уроці мови та літератури

ВИСНОВКИ

СПИСОК   ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Завантажити: Використання сучасних методів у процесі навчання української мови й літератури як шлях підвищення пізнавальної діяльності учнів + Сертифікат (Розмір: 891.8 KB, Завантажень: 431)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*