США в 1877-1900 роках (9 клас. Всесвітня історія)
Автор: Деревеня Людмила Дмитрівна
Навчальний заклад: Новожиттівський навчально-виховний комплекс “Дошкільний навчальний заклад -загальноосвітня школа І-ІІ ступенів”
Тема: США в 1877-1900 роках
Мета:
- визначати причини економічного піднесення країни; висвітлювати основні напрями соціально-економічного і політичного розвитку США в останній третині ХІХ ст.; порівнювати економічний розвиток США з країнами Європи; називати напрями територіальної та економічної експансії США; розвивати вміння учнів встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати історичні події; розширювати понятійний апарат та кругозір учнів; розвивати усвідомлення цінності демократичних ідеалів;
- сприяти розвитку критичного мислення та навичок самостійної роботи учнів.
- виховувати любов до історичних знань, повагу до історичного минулого.
Обладнання: підручник «Всесвітня історія. 9 клас», відео файли, презентація
Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь .
Поняття: ” промислова першість”, “дискримінація”, “сегрегація”,
” експансіонізм”, ” ізоляціонізм”, «антимонопольне законодавство», «справедливий курс», «доктрина «відкритих дверей та рівних можливостей», «суфражизм».
Основні дати:
1890 р. — закон Шермана;
1898 р. — війна США з Іспанією
Історичні особистості: Т. Рузвельт, Дж. Рокфеллер, Дж. Морган, Дж. Шерман.
Очікувані результати:
Після уроку учні зможуть:
– характеризувати процес завершення формування індустріального
суспільства у США;
– висвітлювати головні події соціально – економічного і політичного життя
США в останній третині ХІХ ст.;
– тлумачити та застосовувати терміни: ” промислова першість”, “дискримінація”, “сегрегація”, ” експансіонізм”, ” ізоляціонізм”.