Формування ключових компетентностей учнів при вивченні природознавства і біології шляхом врахування модульності сприйняття

Автор: Марценюк Надія Дмитрівна

Навчальний заклад: Іванівська СЗШ І- ІІ ступенів

Формування ключових компетентностей учнів при вивченні природознавства і біології шляхом врахування модульності сприйняття

Головним принципом технології особистісно-орієнтованого розвивального навчання є визначення індивідуальності дитини, створення необхідних і достатніх умов для її розвитку.

Спостерігаючи за учнями, можна впевнитись, що спосіб сприйняття оточуючого світу впливає на його фізичний та розумовий розвиток, успіхи чи провали у навчанні, на можливість адаптуватися в суспільстві. Як відомо, існують такі три канали сприймання людською свідомістю інформації.

Завантажити: Формування ключових компетентностей учнів при вивченні природознавства і біології шляхом врахування модульності сприйняття + Сертифікат (Розмір: 342.2 KB, Завантажень: 58)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*