Трикутники та їх розв’язування (узагальнюючий урок) (9 клас. Геометрія) + Презентація

Автор: Гомлякова Вікторія Юріївна

Навчальний заклад: Криворізька загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ст. №4

Трикутники та їх розв’язування (узагальнюючий урок)

Мета:

  • повторити та узагальнити основні теоретичні знання про трикутник, звернути увагу учнів на зв’язок між знаннями про трикутник та його видів; підготувати учнів до контрольної роботи шляхом розв’язування задач різного рівня;
  • перевірити якість засвоєння теорем синусів та косинусів та вміння застосовувати дані теореми при розв’язуванні задач; активізувати роботу учнів відпрацьовувати вміння робити логічні висновки; розвивати навички дослідницької роботи; розвивати інтерес до вивчення математики.
  • виховувати критичне ставлення до своєї роботи, увагу.

Тип уроку:  узагальнення та систематизація знань.

Обладнання: запис на дошці «Геометрія є найміцнішим засобом для витонченості наших розумових здібностей та дає можливість правильно мислити та міркувати. Г.Галілей»; кросворд; напис «Приватне детективне агентство»; ноутбук для демонстрування електронної презентації «Трикутники»; роздатковий матеріал для завдань в групах, таблиці знаходження синусів та косинусів кутів від 0° до 90°; музичний супровід.

Очікувані результати:

Після уроку учні зможуть:

  • повторити основний теоретичний матеріал про трикутник;
  • удосконалити свої вміння й навички розв’язування задач з теми «Трикутники»;
  • робити логічні висновки, аналізувати вивчений матеріал;
  • поглибити вміння оцінювати свої знання
Завантажити: Трикутники та їх розв’язування (узагальнюючий урок) (9 клас. Геометрія) + Презентація + Сертифікат (Розмір: 7.5 MB, Завантажень: 28)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*