Соціальна адаптація дітей з особливими освітніми потребами за допомогою казкотерапії

Автор: Пугачова Валерія Віталіївна

Навчальний заклад: Комунальний заклад «Спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів № 55 Харківської обласної ради»

Соціальна адаптація дітей з особливими освітніми потребами за допомогою казкотерапії 

Діти, з особливими освітніми потребами, які характеризуються різко обмеженою научуваністю і глибокою своєрідністю всієї особистості в цілому, все ж здатні до істинного розвитку.

Корекційно-розвивальна робота передбачає наявність у таких дітей певних резервних можливостей, які слід визначити і використати. Великого значення набуває знаходження зони найближчого розвитку дитини, а також пошук тих психологічних шляхів і способів, які дають можливість розширити і реалізувати зону актуального розвитку.

Структура розвитку психіки «особливої» дитини є надзвичайно складною. Первинний дефект призводить до виникнення багатьох вторинних і третинних відхилень. Розвиток дитини визначається глибиною дефекту, його характером і часом виникнення, а також соціальним середовищем.

Впливи навколишнього середовища, набуваючи першочергового значення, можуть сприяти згладженню недоліків особливих дітей і здійснювати вирішальний вплив на їх просування у розумовому розвитку і становленні особистості.

Завантажити: Соціальна адаптація дітей з особливими освітніми потребами за допомогою казкотерапії + Сертифікат (Розмір: 338.3 KB, Завантажень: 172)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*