Яке частування, таке й дякування (казка «Лисичка та журавель») (2 клас. Літературне читання)

Автор: Плєшкова Наталія Миколаївна

Навчальний заклад: Оріхівська гімназія № 1 «Сузір’я» Оріхівської районної ради Запорізької області

Яке частування, таке й дякування (казка «Лисичка та журавель») (2 клас. Літературне читання)

Мета:  ознайомити  учнів  з  українською  народною  казкою  «Лисичка

та  Журавель»,  учити  їх  працювати  з  текстом,  виділяти  головну  думку  твору,  давати  характеристику  героям  казки,  удосконалювати  в  дітей  навички  правильного,  виразного  читання,  розвивати  діалогічне  мовлення,  мислення,  творчу  уяву,  вміння  висловлювати  оцінні  судження,  формувати  пізнавальний  інтерес  до  народної  творчості,  зокрема  до  казок,  сприяти  вихованню  привітного  ставлення  до  гостей,  доброти,  вдячності.

Обладнання : назва  казки,  написана  на  плакаті,  таблиці складів,  ілюстрації  до  казки  «Лисиця  та  Журавель»,  аудіо запис  музики,  презентація  казки,  етапи  уроку на  промінчиках  сонця,  малюнок  сонця, завдання  в  конвертах, букви  на  карточках, слова  на  картках ( презентація ), телеграми  від  звірят, сигнальні  картки, риси  характеру  героїв, кольорові   маленькі  сонечка  з  картону, магнітна  дошка,  маски  лисички  та  журавля.

Тип  уроку – урок – пазл.

Конспекти уроків літературного читання на сайті «Шкільне життя»

Завантажити: Яке частування, таке й дякування (казка «Лисичка та журавель») (2 клас. Літературне читання) + Сертифікат (Розмір: 351.7 KB, Завантажень: 175)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*