Відсотки (5 клас. Математика)
Автор: Білецька Олена Валентинівна
Навчальний заклад: Маріупольський НВК № 48
Тема: «Відсотки».
Мета:
Навчальна:
- узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Відсотки»;
- удосконалювати вміння розв’язувати задачі на відсотки;
- перевірити вміння застосовувати математичні знання до вирішення практичних завдань;
- формувати математичну компетентність шляхом впровадження елементів STEAM-освіти.
Розвиваюча:
- розвивати комунікативну компетентність, інтелектуальні та творчі здібності, пізнавальну активність, кмітливість, пам’ять, увагу, логічне мислення, математичну мову, вміння оволодівати необхідною інформацією, орієнтуватися в нестандартних ситуаціях;
- розвивати уміння моделювати, ставити експеримент, аналізувати дані, працювати з QR-кодами;
- розвивати навички раціонального використання часу;
- розширювати світогляд учнів; підвищувати інформаційну культуру учнів, інтерес до вивчення предметів природничо-математичного циклу та технологій.
Виховна:
- виховувати активність, дисциплінованість, самокритичність;
- самостійність, колективізм, взаємоповагу, уміння вислухати інших, здорове суперництво, інтерес до математичних знань;
- виховувати в учнів дружелюбність, культуру математичного мовлення, інтерес до предмету, любові до рідного міста, почуття поваги до праці.
Тип уроку: урок – узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок учнів з впровадженням елементів STEAM-освіти.
Вид уроку: урок – мандрівка.
Форми організації уроку: індивідуальна, групова, фронтальна.
Методи навчання:
- словесні (мозковий штурм, бесіда, мікрофон, опитування, рефлексія);
- наочні (хмара слів, анаграма, дошка візуалізації Padlet, відео, таблиця, QR-код, ребус);
- практичні (пазл «Відгадай», задачі, заповнення таблиці, «Танграм», тест, експеримент).
Технології: інтерактивні, співпраці, здоров’язберігаючі, інформаційно-комунікаційні, тестові, ігрові.
Обладнання уроку: ноутбук, проєктор, екран, ґаджети, роздатковий матеріал, ілюстрації, «Танграм», склянки з водою, паперовий рушник, фломастери, м’ячик.
Міжпредметні зв’язки: природознавство, історія, фізика, інформатика та образотворче мистецтво.
Очікувані результати:
Після уроку учні удосконалюють вміння:
- перетворювати відсотки у дріб та дріб у відсотки;
- знаходити відсоток від числа та число за його відсотком;
- оцінюють результат своєї діяльності;
- виявляють інтерес до предмета, почуття поваги до праці та любові до рідного міста.