Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (6 клас. Українська література)

Автор:  Антипова Ольга Володимирівна

Навчальний заклад: Краматорська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №10 з профільним навчанням Краматорської міської ради Донецької області

Тема: Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів(анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та інше). Роль гумору в житті українців.

Мета: Ознайомити учнів з життям і творчістю Л. Глібова, удоскона-лювати навички виразного читання за розробленою партитурою поетичного тексту, вчити передавати за допомогою інтонації відтворення смислу поезії, показати майстерність письменника у змалюванні гумору в загадках й акровіршах, виховувати гуманізм, доброту, позитивне ставлення до людей і природи.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Наочність, обладнання: портрет Л. Глібова, виставка його творів, тлумачні словники, підручники, зошити, дошка, малюнки учнів.

Теорія літератури: анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки, гумор.

Міжпредметні зв’язки: логічний наголос(українська мова), розвиток літератури ХІХ століття(історія), музика, живопис.

Методи проведення: бесіда, робота в парах, розповідь, робота зі словниками, індивідуальна робота.

Ключові поняття: сміх, радість, порядність, справедливість, чесність, творчість.

Методи навчання: «Бесіда-естафета», елементи критичного мислення, складання сенкану у формі акровірша.

Ціль уроку: Учні знають визначення поняття гумор, сатира, байка, алегорія, мораль, анекдоти, усмішки, гуморески, співомовки; відмінність між гумористичними і сатиричними творами; відомості про життя і творчість Л.Глібова; особливості виразного читання поетичних творів, зміст співомовок, усмішок, гуморесок.

Учні вміють: оцінювати роль гумору в житті українців; визначати жанри гумористичних творів, розповідати про особливості гумористичних творів байкаря; виразно і вдумливо читати твори Л. Глібова, коментувати прихований зміст, визначати основну думку; зіставляти описане в гуморесках та анекдотах із сьогоднішнім реальним життям.

Завантажити: Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (6 клас. Українська література) + Сертифікат (Розмір: 352.3 KB, Завантажень: 196)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*