Лист Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415 “Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”

Ділення виду 80 : 20, 600: 30. Розв’язування простих і складених задач. Розпізнавання геометричних фігур (3 клас. Математика) + Презентація

Автор: Марцинковська Олена Олександрівна

Навчальний заклад: Мирогощанська ЗОШ І-ІІІ ступенів Мирогощанської сільської ради Дубенського району Рівненської області

Тема уроку: Ділення виду 80 : 20, 600: 30. Розв’язування простих і складе­них задач. Розпізнавання геометричних фігур .

Цілі уроку:Ознайомити учнів з діленням виду 80:20, 600:30, удосконалити навички розв’язування простих і складених задач; розвивати логічне та креативне  мислення, пам’ять, пізнавальну активність і самостійність; вдосконалювати вміння розпізнавати геометричні фігури;прищеплювати інтерес до історії рідного краю.

Обладнання  : презентація Power Point, програма «Smart Kids», предметні картки для «рефлексії», підручник.

Тип уроку: урок-подорож

Завантажити: Ділення виду 80 : 20, 600: 30. Розв'язування простих і складених задач. Розпізнавання геометричних фігур (3 клас. Математика) + Презентація + Сертифікат (Розмір: 6.8 MB, Завантажень: 247)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*