Технології діяльності учнів різних рівнів навчальних досягнень на уроках історії та правознавства

Автор: Пріщенко Ольга Леонідівна

Навчальний заклад: Оріхівська гімназія № 1 «Сузір’я» Оріхівської районної ради Запорізької області

Технології  діяльності  учнів різних рівнів навчальних досягнень на уроках історії та правознавства

Для будь-якого навчального процесу завжди існувала та існує своя традиційна технологія навчання, характерна для тих методів, принципів і прийомів, засобів, якими вчитель користується для організації навчання. Технологія навчання сприймається, з одного боку, як сукупність методів і засобів обробки і презентації навчального матеріалу, а з іншого – це система способів впливу вчителя на учня у процесі навчання з використанням необхідних технічних чи інформаційних засобів.

Відповідальні педагоги завжди подавали освітній курс навчальних дисциплін з урахуванням індивідуального (особистісного) підходу до учнів і диференціацією навчального матеріалу. При зростаючій, швидкоплинній і багатозначній інформації диференціація й індивідуалізація навчально-виховного процесу набирає свого актуального значення і вимагає більш детального і вдумливого підходу та педагогічної уваги. Індивідуальний підхід до учнів у процесі навчання історії та правознавства – необхідна передумова становлення і розвитку особистості, як того вимагає Національна доктрина розвитку освіти. Без диференціації навчання неможливе формування компетентноздатного випускника, який прагне до саморозвитку і самовдосконалення.

Завантажити: Технології діяльності учнів різних рівнів навчальних досягнень на уроках історії та правознавства + Сертифікат (Розмір: 2.7 MB, Завантажень: 296)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*