Формування та розвиток життєвих компетенцій на уроках зарубіжної літератури через упровадження в навчальний процес інтерактивних методів

Автор: Хомуха Ірина Геннадіївна

Навчальний заклад: Державний професійно-технічний навчальний заклад “Криворізький навчально-виробничий центр”

Формування та розвиток життєвих компетенцій на уроках зарубіжної літератури через упровадження в навчальний процес інтерактивних методів

Чудовий світ літератури! Як багато дає людині книга! О.Дюма-син зазначив: «Твір, який читають, має теперішнє; твір, який перечитують, має майбутнє».

Суспільству потрібна читацька особистість. Як її виховати? Яким чином будувати навчання, щоб процес пізнання став цікавим для учнів?

Сьогодні в умовах гуманізації навчання особистісно-орієнтований підхід до навчання та виховання трансформується у компетентнісний підхід, але у центрі уваги залишається особистість учня. Оновленому суспільству потрібні фахівці, які можуть самостійно мислити, здатні до самореалізації на основі об’єктивної самооцінки.

Головна задача сучасної освіти – розкриття потенційних можливостей і здібностей учнів та їх підготовка до професійного життя. Головною метою викладача є формування ключових професійних компетенцій учнів за допомогою виконання ними певних дій, так як саме набуття життєво важливих компетентностей дає можливість орієнтуватися в сучасному суспільстві, сприяє формуванню в особистості здатності швидко реагувати на зміни в суспільстві.

Завантажити: Формування та розвиток життєвих компетенцій на уроках зарубіжної літератури через упровадження в навчальний процес інтерактивних методів + Сертифікат (Розмір: 354.5 KB, Завантажень: 344)