Склад їжі. Здорове харчування-джерело енергії (2 клас. Я досліджую світ)
Автори: Томашевська Лариса Леонідівна, Синиця Олена Володимирівна
Навчальний заклад: Комунальна організація (установа, заклад) “Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 Шосткинської міської ради Сумської області”
Урок 1-2 Здорове харчування-джерело енергії
Мета. Ознайомити учнів з умовами здорового харчування, вчити пояснювати значення харчування для здорової людини, розрізняти корисні та шкідливі продукти, розвивати вміння застосовувати знання в практичній діяльності формувати аналізувати залежність здоров’я людини та її енергостійкості від правильного харчування, виховувати дбайливе ставлення до здоров’я.
Очікувані результати навчання
Наприкінці заняття учні (учениці):
називатимуть умови здорового харчування;
пояснюватимуть поняття “здорове” харчування;
розрізнятимуть шкідливу та корисну їжу;
аналізуватимуть режим харчування та корегуватимуть його за потребою.
Поняття, які уводяться вперше (1) і ті, що розвиваються (2).
- – джерело енергії;
- – корисна їжа, здорове харчування, шкідлива їжа.
Обладнання і матеріали. Плакат «Мені їжа дає», малюнки для гри, пам’ятка здорового харчування, іграшковий мікрофон, відеоматеріали, ілюстрація «Тарілка здорового харчування», картки з текстами деформованих речень, кольорові стікери, чисті аркуші паперу, фломастери.
Що підготувати заздалегідь. Малюнки для гри «Обери корисне та шкідливе», картки з текстами деформованих речень, чисті аркуші паперу, стікери, фломастери.