Ставлення батьків до математики впливає на успіхи дитини
Попередні дослідження показали, що вчителі, які турбуються через математику, заважають учням вивчити предмет. Тепер же дослідники з Університету Чикаго проаналізували дані понад 430 учнів першого і другого класів та їх батьків. На початку і в кінці навчального року фахівці оцінили успішність дітей з математики і рівень їх тривоги, пов’язаної з предметом. Крім того, вони вивчили оцінки дітей з читання.
Батьки розповіли про своє ставлення до математики. Також їх запитали, як часто вони допомагали дитині з домашнім завданням, повідомляє Science World Report . Виявилося, тривога тих батьків, які не любили математику, передавалася дітям. Причому, тільки в тих випадках, коли вони часто допомагали дітям з домашнім завданням. Вчені додають: ймовірно, існують і генетичні фактори, пов’язані з цією проблемою.
А дослідники з Університету Вашингтона хотіли з’ясувати, як установки і минулий досвід впливають на думку людей про власні здібності до математики. Добровольці пройшли тести з математики. Потім їх попросили припустити, наскільки добре вони впоралися з тестами. Вчені помітили, що чоловіки були схильні переоцінювати свої здібності.
Жінки ж досить точно передбачали свої результати. Однак учасниці, які до дослідження мали позитивний досвід вирішення математичних задач, як правило, теж переоцінювали свої математичні здібності. Так, позитивний досвід відіграє дуже важливу роль.