Як створити переконливі аргументи

1
Аналізуйте філософію кожного аргументу – ту цінність, на яку спирається довід. Чим ближче і егоїстичніше філософія аргументу (безпека, особиста вигода, цінність сім’ї та т.д.), тим простіше переконати в своїй правоті. Довід, який апелює до релігії, не справить враження на атеїста.

2
Впливайте на аудиторію двома способами: на раціональному і на емоційному рівнях. Запорука успіху в переконанні – поєднання «раціо» та «емоціо».

3
Не давайте аудиторії можливість інтерпретувати ваш довід. Наприклад, аргумент на користь покупки ґаджета «телефон новий» може бути витлумачений як «більш надійний, досконалий, технологічний», а може – як «сирий, невипробувані, може зламатися».

4
Наводячи раціональний аргумент, розкривайте його сенс, пояснюйте його значення, щоб він був зрозумілий всій аудиторії. Не кидайте аргументи на вітер без «підтримки» – так він буде некоректно інтерпретований і сприйнятий аудиторією.

5
Приводьте приклади для раціональних аргументів: конкретні факти, випадки з життя, цифри, аналітику та статистику, тенденційні приклади. Використання конкретних прикладів в кілька разів підсилює ступінь переконливості доводів.

6
Для емоційного впливу на слухачів малюйте максимально образні і докладні картинки, яскраві візуальні образи, порівняння та ілюстрації. Наочність підвищує силу переконання.

7
Пам’ятайте, що чим більше дрібних деталей в зображенні, тим простіше нашій уяві створити візуальну картинку, а отже, і емоцію. Не просто «на пікніку хороше повітря», а «тільки згадайте, який аромат багаття і соковитого шашлику розноситься по повітрю на пікніку».

8
Саме формулювання аргументів повинна бути коротким і ємним висловлюванням. Бажано, щоб формулювання аргументу містила дієслово або порівняльну ступінь: «Це принесе грошей» або «Це набагато економічніше».

9
Назвіть чітке формулювання аргументу. Наведіть «підтримку» за допомогою питань самому собі: «Чому це так?», «Що це значить?». Далі підтвердіть аргумент прикладом: «І ось вам приклад, підтвердження …». Для емоційного впливу використовуйте «Уявіть собі …», «У мене є історія …», «Одного разу зі мною був випадок …», «Поставте себе на місце …»

10
Постійно підкреслюйте логічність між вашими аргументами і тією тезою, яку ви доводите: «таким чином», «звідси випливає», «це ще раз доводить» і т. д. Намагайтеся позначати тезу після кожного приведеного аргументу.

Шкільне життя

1 Аналізуйте філософію кожного аргументу - ту цінність, на яку спирається довід. Чим ближче і егоїстичніше філософія аргументу (безпека, особиста вигода, цінність сім'ї та т.д.), тим простіше переконати в своїй правоті. Довід, який апелює до релігії, не справить враження на атеїста. 2 Впливайте на аудиторію двома способами: на раціональному і на емоційному рівнях. Запорука успіху в переконанні - поєднання «раціо» та «емоціо». 3 Не давайте аудиторії можливість інтерпретувати ваш довід. Наприклад, аргумент на користь покупки ґаджета «телефон новий» може бути витлумачений як «більш надійний, досконалий, технологічний», а може - як «сирий, невипробувані, може зламатися». 4 Наводячи раціональний аргумент, розкривайте його…

Оцінити

0

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*