Перерва

Я абсолютно переконана, що сучасні українські школярі дуже недооцінені,- Гриневич

На Четверту національну (не)конференцію незалежної вчительської спільноти EdCamp Ukraine спеціально запросили 10-класників, щоб вони допомогли педагогам вдосконалити їхні заняття в форматі відкритого уроку. Основна ідея таких занять на EdCamp’і – протестувати новий продуктивний формат ведення відкритого уроку.

У межах заняття вчитель не просто розповідає учням інформацію за участі третіх сторін, а й має можливість отримати зворотній зв’язок від школярів. Після завершення уроку спеціально відводиться час, щоб педагоги могли обговорити пропозиції дітей та саме заняття, підкреслити переваги окремих методик та запропонувати ідеї для вдосконалення.

«Формат співпраці, що відбувається сьогодні тут, – дуже важливий, адже процес навчання – це спільна творчість вчителя та учня. Якщо відбувається перекіс в сторону вчителя, це одразу зменшує ефективність навчання і повністю вбиває ту магію класної кімнати, яка може існувати в школі. Я сподіваюсь, що  партнерство і взаємодопомога, які відбуваються сьогодні тут, з часом стануть нормою для кожної класної кімнати в Україні», – зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, що теж взяла участь в одному з таких уроків.

Вона подякувала вчителям, що не побоялися публічно почати дискусію щодо ведення ними уроків, а також дітям, які погодилися приїхати під час канікул та допомогти педагогам.

«Я абсолютно переконана, що сучасні українські школярі дуже недооцінені. Чомусь у нашій традиції прийнято ставитися до дітей дуже зверхньо, покровительські, хоча ви можете і маєте ширше впливати на процеси, що відбуваються у житті нашого суспільства», – звернулась до старшокласників Міністр.

Слід також відзначити, що всі школярі, які брали участь у відкритих уроках на EdCamp Ukraine, живуть та навчаються поблизу лінії зіткнення в Донецькій та Луганській областях.

  
Back to top button