Розв’язування типових задач з генетики (10 клас. Біологія)
Автор: Кукол Оксана Олександрівна
Навчальний заклад: Державний навчальний заклад “Запорізьке вище професійне училище моди і стилю”
Тема уроку: Розв’язування типових задач з генетики
Мета уроку:
освітня – розширити знання здобувачів освіти та удосконалити навички складання схем схрещування в процесі розв’язання типових задач на різноманітні приклади успадкування ознак у рослин, тварин та людини.
розвиваюча – розвивати уміння порівнювати основні біологічні закономірності (спадковість, мінливість) та їхнє значення для процесів життєдіяльності організмів.
виховна – виховувати відповідне ставлення до спадкових ознак, та їхньої ролі для наступних поколінь.
Обладнання й матеріали: картки із задачами, підручник, робочий зошит.
Форма організації освітнього процесу:
- за місцем навчання — урок, що проводиться в навчальному кабінеті;
- за часом навчання – відповідно до розкладу;
- за дидактичною метою — урок теоретичного навчання з предмета загальноосвітньої підготовки;
- за тривалістю часу навчання — класичний урок (45хв.).
Тип уроку: урок формування умінь та навичок.
Методи організації освітнього процесу:
- словесні (розповідь-пояснення, дискусія);
- наочні (ілюстрація, демонстрація з використанням інформаційно-комунікаційних й мультимедійних технологій);
- практичні методи (вправи, самостійна навчальна праця здобувачів освіти);
- інтерактивний (з використанням інтернет сервісів learningapps, kahoot( додатково)
Методи стимулювання й мотивації навчально-пізнавальної діяльності:
- створення ситуації інтересу (самоконтроль при виконані самостійної поботи в сервісі).
- емоційний вплив викладача;
- заохочення в навчанні.
Методи контролю, самоконтролю, корекції:
- усне опитування;
- самоконтроль.
Критерії оцінювання знань здобувачів освіти з предмета «Біологія» Критерії сформовані відповідно до Типових критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти
Матеріально-технічне забезпечення уроку: мультимедійний комплекс, ноутбук викладача; смартфони здобувачів освіти.
Нематеріальне забезпечення уроку: Інтернет, веб-сервіс learningapps. kahoot
Дидактичне забезпечення уроку: план уроку; вправи, сформовані за допомогою навчального сервісу learningapps. kahoot
Міжпредметні зв’язки: Математика.