Впровадження інклюзивної освіти в Україні: регіональний вимір

Фахівці, які щодня працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, мають знати про сучасні методики роботи та розуміти принципи облаштування інклюзивного освітнього простору. Для цього будуть проводити навчальні тренінги на базі вже створених ІРЦ, але громадські організації та працівники центрів також не можуть залишатись осторонь змін.

Про це йшлося під час тренінгу “інл”. Захід проводиться  Фондом Порошенка та директоратом інклюзивної та позашкільної освіти МОН для батьків і представників громадських організацій  у новоствореному інклюзивно-ресурсному центрі протягом 12-13 червня 2018 року у Мелітополі (Запорізька обл.).

“Толерантність, гуманне ставлення та допомога один одному дуже важливі у сучасному світі. Але нашим завданням є виховати лідерів, які популяризуватимуть ідею інклюзії на місцях. Впевнена, що тут є доречною допомога громадських організацій та батьківських об’єднань. Адже вони як ніхто краще знають про проблеми у навчанні таких дітей. Цим тренінгом ми хочемо започаткувати побудову всеукраїнської мережі громадських організацій, які матимуть представництва у кожному регіоні. Вони, зокрема, здійснюватимуть контроль за організацією та навчанням дітей з особливими освітніми потребами”, – розповіла генеральний директор директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Лариса Самсонова.

У межах тренінгу учасники дізнались про сучасні практики інклюзивного навчання, методику партнерства у роботі з дітьми та їх батьками, критерії та показники якості інклюзивної освіти тощо. Для них також організували низку лекцій про роль громадських об’єднань у розвитку інклюзивної освіти.

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*