Вчені: Фізичні вправи сприяють засвоєнню знань у дітей

Вчені: Фізичні вправи сприяють засвоєнню знань у дітей

Вчені: Фізичні вправи сприяють засвоєнню знань у дітей

Вдалося встановити залежність між інтенсивністю фізнавантажень і показниками успішності.

Американські вчені встановили, що засвоєння нових знань у дітей йде краще, якщо вони займаються фізкультурою, пише журнал PLOS ONE .

Дослідження провели співробітники Університету Іллінойсу під керівництвом Лорен Рейн. Вони оцінювали роботу пам’яті і показники здатності до навчання у порядку 50 дітей у віці від дев’яти до десяти років. Учасникам експерименту було запропоновано запам’ятати назви і розташування об’єктів на уявній карті. При цьому питання стосувалися тільки навчального матеріалу. Половина дітей інтенсивно займалася фізичними вправами, а інша половина показала низькі бали фізпідготовки. При цьому із завданнями справлялися краще ті, хто займався спортом більше.

Різниця між результатами груп зберігалася і при різних підходах до навчання – тільки подача нового матеріалу або навчання, та тестами і контрольними.

Висновки авторів дослідження будуть корисні для розробників освітніх програм.

«Скорочення або повна відмова від фізкультури у школах, до чого часто вдаються для скорочення фінансових витрат, може стати не найкращим способом підвищити успіхи в навчанні у дітей», – пишуть вчені.

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*