Усеїдні, рослиноїдні, хижі тварини. Ланцюги живлення (3 клас. Природознавство)
Автор: Цапенко Наталія Миколаївна
Навчальний заклад: Полтавська гімназія №17
Тема. Усеїдні, рослиноїдні, хижі тварини. Ланцюги живлення.
Мета: формувати поняття: рослиноїдна тварина, хижа тварина, усеїдна тварина; розвивати вміння розрізняти тварин за способом живлення; поглибити поняття ланцюгу живлення у природі; закріпити вміння складати найпростіші ланцюги живлення; формувати вміння аналізувати об’єкти природи, установлювати взаємозв’язки між ними; виховувати бережливе ставлення до тварин на основі осмислення взаємозв’язків між ними.
Компетентності, що випливають із конкретизованих навчальних цілей:
предметна – учень розрізняє тварин за способом живлення на рослиноїдних, всеїдних та хижих; знає що таке ланцюг живлення; складає найпростіші ланцюги живлення; розуміє значимість охорони тваринного світу для прийдешніх поколінь.;
особистісна- учень оцінює власну роботу на уроці;
соціальна – учень відповідає за власний результат ігрової діяльності.
Обладнання: презентація; картки для групової роботи, картки тварин.
Тип уроку: комбінований, формування і вдосконалення вмінь, навичок та оцінних суджень.
Завантажити: Усеїдні, рослиноїдні, хижі тварини. Ланцюги живлення (3 клас. Природознавство) + Сертифікат (Розмір: 484.1 KB, Завантажень: 604)