У грі важливий не виграш, а елемент змагання

У грі важливий не виграшІнтерес до гри з’являється саме через невідомість і невизначеність. Люди грають частіше, якщо у них є сумнів в тому, хто переможе. Результат при цьому не так важливий, повідомляє Шкільне життя з посиланням на Psych Central . У дослідженні вчених з Стамбульського університету взяли участь 72 студента. Вони повинні були пройти 4 рівня в грі Speed ​​Slice на приставці Nintendo Wii. У даній грі потрібно розрізати предмети, що з’являються на екрані, швидше противника.

Дослідники оцінили ступінь задоволення, одержуваного учасниками від гри, схвильованість, сприйняття ними своєї компетентності, і як мінялися їх результати в залежності від того, з сильним або зі слабким противником доводилося змагатися. Добровольці вважали себе більш компетентними, коли перемагали з великим відривом. Однак при такій перемозі вони були менш схвильовані і менше насолоджувалися грою.

Коли учасників запитали, яку з ігор їм хотілося б повторити, 69% студентів обрали ту, в якій їм вдалося перемогти насилу. Вчені припустили, що добровольці насолоджувалися саме невизначеністю, пов’язаною із змаганням. Якщо знати заздалегідь, яким буде результат, наприклад, коли тенісист перевершує свого опонента з великим відривом, – ступінь невідомості сходить нанівець. Висновки нового дослідження підтверджують те, що було виявлено раніше при вивченні конкуренції на спортивних змаганнях. Глядачі відзначили: досить нудно дивитися одноманітну гру, результат якої очевидний, навіть якщо виграє улюблена команда.

  
Інтерес до гри з'являється саме через невідомість і невизначеність. Люди грають частіше, якщо у них є сумнів в тому, хто переможе. Результат при цьому не так важливий, повідомляє Шкільне життя з посиланням на Psych Central . У дослідженні вчених з Стамбульського університету взяли участь 72 студента. Вони повинні були пройти 4 рівня в грі Speed ​​Slice на приставці Nintendo Wii. У даній грі потрібно розрізати предмети, що з'являються на екрані, швидше противника. Дослідники оцінили ступінь задоволення, одержуваного учасниками від гри, схвильованість, сприйняття ними своєї компетентності, і як мінялися їх результати в залежності від того, з сильним або зі слабким противником…

Оцінити

0