1 клас. Тематичні тижніУсі уроки початкова школаФайли

Тиждень 28. СПОРТ (Ранкові зустрічі 1 клас)

Тиждень 28. СПОРТ

Мета: учити дітей вести здоровий спосіб життя; формувати навички доброзичливого спілкування з людьми; розвивати спритність, витривалість; виховувати потребу займатися фізкультурою та спортом заради зміцнення здоров’я.

ДЕНЬ 1. ЧОМУ ВАРТО ЗАЙМАТИСЯ ФІЗКУЛЬТУРОЮ ЧИ СПОРТОМ?

  1. Вітання

Діти утворюють коло.

— Поміняйтеся місцями з тими, хто:

□ сьогодні поснідав;

□ займається у спортивних секціях;

□ робить ранкову зарядку;

□ зараз почувається здоровим;

□ одягнений у спідничку;

□ носить окуляри;

□ уважає, що здоров’я — це не тільки відсутність хвороб, але й гарний настрій.

  1. Обмін інформацією. Тема дня «Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?»

— Усі ми знаємо, що рух — це життя. Із моменту, коли народилася дитина, мама займається з нею зарядкою та гімнастикою. Кожна дитина обирає, яким видом спорту їй займатися. Адже недарма кажуть: «У здоровому тілі — здоровий дух!». Бо якщо в нас нічого не болить, то нам і світ у радість, і ніщо не зможе нас зупинити у досягненні своєї мети. Тільки здорова людина може бути успішною, заможною, жити щасливо. А щоб бути здоровим, потрібно любити спорт і займатися фізичними вправами.

Хто з фізкультурою на «ти»,

В житті досягне він мети,

Бо в спорті — міць та сила

І для душі, й для тіла.

Звучить пісня «Фізкультура» (муз. Ю. Чічкова, сл. З. Петрової).

  • Вправа «За здоров’я дякуємо ранковій зарядці»

Показ комплексу вправ для ранкової гімнастики.

  • Гра «Ми йдемо полювати на лева»

— Ми йдемо полювати на лева! (Упевнений хід по колу.)

— Не боїмося ми нічого! (Заперечні рухи руками.)

— Ой, а це що? Це болото! Чав! Чав! Чав! (Обережна ходьба з високим підніманням колін.)

— Ой, а це що? Це море! Буль! Буль! Буль! (Рухи імітують плавання.)

— Ой, а це що? Це поле! Туп! Туп! Туп! (Гучне тупотіння.)

— Ой, а це що? Це дорога навпростець! (Упевнена ходьба по колу.)

— Ой, а це хто? Такий великий! (Показують який.) Такий пухнастий! (Показують руками, ніби погладжуючи.)

— Ой, та це ж лев! (Показують, як злякалися.)

— Побігли додому! Через поле! Туп! Туп! Туп! (Тупають.)

— Через море! Буль! Буль! Буль! (Плавальні рухи.)

— Через болото! Чав! Чав! Чав! (Ходьба з високим підніманням колін.)

— Прибігли додому! Двері зачинили! Які ми молодці! (Показують жестами і мімікою.)

— Які ми хоробрі! (Показують мімікою.)

— Похвалимо себе! (Погладжують себе по голові.)

  1. Групове заняття
  • Вправа «Віддай спорту час, а взамін отримай здоров’я»

Учні об’єднуються у групи. Кожна з них отримує завдання: створити колаж про вплив спорту на здоров’я. Діти, використовуючи аркуші паперу, маркери, фломастери, кольоровий папір, картинки, створюють, а потім презентують свою роботу.

  1. Теми для щоденника вражень

□ Спорт у моєму житті.

□ Мама, тато, я — спортивна сім’я.

□ Мій улюблений вид спорту.

ДЕНЬ 2. ЯКІ РИСИ ХАРАКТЕРУ РОЗВИВАЄ СПОРТ?

  1. Вітання
  • Вправа «Подаруй усмішку»

Усміхнемось сонечку:

«Здрастуй, золоте!»

Усміхнемось квіточці:

Хай вона цвіте!

Усміхнемось дощику:

«Лийся, мов з відра!»

Друзям усміхнемося,

Бажаємо всім добра!

  1. Обмін інформацією. Тема дня «Які риси характеру розвиває спорт?»

Стадіон, басейни, корти —

Атрибути, знані спорту,

Боротьби, змагань, наснаги,

Сили, спритності й відваги.

Протиборство, перемоги —

Спортом пройдені дороги.

Успіх, результат, медалі,

Сльози, гімн на п’єдесталі,

Праця, піт і тренування —

Підсумовує старання

Новий світовий рекорд,

Тож приймай вітання, СПОРТ!

— Ми щодня чуємо знайомі слова «фізкультура» і «спорт». Як ви вважаєте, яка між ними різниця?

— Фізкультурою може займатися кожен, а спортом — ні. Спортом займаються лише сильні, міцні, витривалі. Регулярні заняття спортом впливають не тільки на нашу фігуру і здоров’я, але й на характер.

Спорт допомагає нам швидше орієнтуватися у складних ситуаціях, ухвалювати правильні рішення, ризикувати, коли це необхідно, виправдано. Крім цього, тренуючись у колективі, людина отримує безцінний досвід спілкування, учиться розуміти суперника. Постійна робота над собою, щоденне фізичне напруження і боротьба за високі результати допомагає спортсменові бути переможцем у житті.

Звучить пісня «Старт і фініш» (муз. О. Злотника, сл. О. Вратарьова).

  • Гра «Упіймай значення спорту»

— Чи добре ви знаєте, навіщо потрібен спорт? Поплескайте в долоні, якщо почуєте правильне твердження.

□ Заняття спортом зміцнює імунітет;

□ отримуємо міцний здоровий сон;

□ ведемо малорухливий спосіб життя;

□ виробляємо волю та дисципліну;

□ часто хворіємо;

□ підтримуємо себе у формі;

□ люди об’єднуються в одну спільноту.

  • Творча гра «Показуха»

Діти за допомогою пантоміми показують певний вид спорту, а решта — відгадують.

  1. Групове заняття
  • Гра-естафета «Хто швидше?»

Учні об’єднуються у 2 команди, які утворюють колони. Попереду кожної колони стоїть направляючий. За сигналом учителя направляючі біжать до призначеного місця, повертаються назад і передають естафету дотиком руки наступному гравцеві.

Перемагає команда, гравці якої швидше закінчать естафету.

  1. Теми для щоденника вражень

□ Моя сім’я любить активний відпочинок.

□ А я найбільше люблю…

□ Які б спортивні секції я відвідав(ла).

ДЕНЬ 3. ЧОМУ ОЛІМПІЙСЬКІ ІГРИ — ОСОБЛИВІ ЗМАГАННЯ?

  1. Вітання
  • Вправа «Подарунок»

Учні утворюють коло. Їм пропонують зробити подарунок своєму сусідові праворуч, зокрема подарувати йому гарний настрій за допомогою міміки і жестів.

  1. Обмін інформацією. Тема дня «Чому Олімпійські ігри — особливі змагання?»

— Батьківщиною Олімпійських ігор є Стародавня Греція, а точніше місцевість Олімпія. Олімпійські ігри стали справжніми святами спорту. У них беруть участь кращі спортсмени більшості країн світу. Ігри влаштовували у різних містах. Традицією відкриття Олімпійських ігор уважають запалювання олімпійського вогню, що не гасне, поки тривають Ігри. Девізом Олімпійських ігор стали слова: «Швидше! Вище! Сильніше!».

Символом Олімпіади є п’ять переплетених кілець. П’ять кілець — це символ єдності та дружби п’яти континентів земної кулі. Три верхні кільця розташовані зліва направо у такому порядку: синє, чорне, червоне, а внизу — жовте і зелене. Синє кільце символізує Європу, чорне — Африку, червоне — Америку, жовте — Азію, зелене — Австралію. Це символ єднання в Олімпійському русі всіх п’яти континентів Землі.

П’ять кілець на білому прапорі

Між собою переплелися,

Ніби всі спортсмени світу

Міцно за руки взялися.

— На Олімпіаді є свій прапор — це п’ять переплетених кілець на білому тлі. Біле полотно символізує дружбу всіх людей Землі.

Перегляд мультфільму «Смішарики» (сезон 1, серія 8).

— Назвіть символи Олімпійських ігор. (Прапор, вогонь, талісман.)

— Що символізують олімпійські кільця? (Об’єднання п’яти континентів.)

— Якою є послідовність розташування кілець? (Синє, чорне та червоне — у верхньому ряду, жовте та зелене — в нижньому.)

— Який девіз Олімпійських ігор?

  • Гра «Зимові види спорту»

На килимі лежать два обручі, у яких — картинки із зимовими і літніми видами спорту. За сигналом кожна команда має вибрати зимові види спорту і залишити в обручі, а літні прибрати. Бал отримує команда, яка швидше впорається із завданням.

  • Гра «Підбери інвентар»

Учням пропонують з’єднати малюнки видів спорту зі спортивним інвентарем. (Футбол — м’яч, хокей — шайба, бокс — рукавиці тощо.)

Перегляд презентації «Олімпійські чемпіони незалежної України».

  1. Групове заняття
  • Конкурс «Олімпійська листівка»

Учні об’єднуються в групи. Кожна група на ватмані створює «Олімпійську листівку», а потім презентує свою роботу.

  1. Теми для щоденника вражень

□ Моє спортивне життя.

□ Спорт мені допомагає у житті…

□ На кого із спортсменів я хочу бути схожим?

Завантажити: Тиждень 28. СПОРТ (Ранкові зустрічі 1 клас) (Розмір: 25.5 KB, Завантажень: 222)
Back to top button