ГоловнеПочаткові класи

Тимбілдинг для дітей: ТОП-3 дієвих вправи як згуртувати учнів

Навичка ладнати, співпрацювати та комунікувати в колективі вважається важливим складовою людини в сучасному житті. Проєкт “Дружня школа” разом з TEACHHUB розібрались, що таке тимбілдінг та навіщо він потрібен учнівським колективам.

Командна робота - Шкільне життя

Коротко про тимбілдінг

Тимбілдінг — це набір активних заходів, спрямованих на згуртування колективу і формування навичок для вирішення спільних завдань в команді.

З англійської мови слово «тимбілдинг» перекладається як «командоутворення». Останнім часом широко використовується у сфері бізнесу, менеджменту, освіти.

Виділяють декілька видів тимбілдингу:

  • мистецькі заходи — проходить у вигляді інтелектуальних ігор, рішень кейсів або просто розвитку навичок у живописі, фотографії та інших проявах мистецтва;
  • історичні рольові ігри — відбувається через відтворення історичних подій та героїв, наприклад історичні реконструкції;
  • спортивний або активний — вид тимбілдингу зі спортивними іграми, квестами і естафетами;
  • психологічний тимбілдинг — реалізують у формі тренінгових занять задля виявлення лідера, розвитку комунікативних навичок усіх учнів і налагодження позитивної атмосфери в колективі.

Об’єднувати дітей можна за допомогою веселих вправ та ігр під час відпочинку, класних годин, тривалих подорожей. Ось деякі з них:

Гра “Правда чи брехня”

Вправа дозволяє познайомити інших зі своїми вміннями, навичками та здобутками й створити приязну атмосферу серед колективу. Допускається до 25 людей. Потребує 25 хвилин.

Як грати?

  1. Кожен учень по черзі розповідає три факти про себе, з них один — неправда.
  2. Інші ж намагаються вгадати Завдання — здогадатися, що зі сказаного є брехнею.

Гра “А що в коробці?”

Вправа допомагає об’єднати учасників групи, обговорити спільні проблеми та сформувати сприятливий психологічний клімат в колективі. Триває вона близько 30 хвилин. Брати участь можуть до 25 учасників.

Як грати?

  1. Учасники анонімно та коротко пишуть те, що їх зараз турбує або непокоїть. Наприклад, це може бути контрольна робота чи особисті переживання.
  2. Зберіть та складіть усі аркуші в одну коробку.
  3. А потім кожен учасник нехай навмання витягне аркуш та запропонує власний варіант вирішення проблеми.
  4. Обговорити потрібно всі проблеми. Закінчити можна лише тоді, коли коробка стане порожньою

Гра “Хто довкола мене?”

Вправа допомагає згуртувати учнівський колектив, поліпшити їхній настрій та запам’ятати факти про однокласників в ігровій формі. Триває вона 10 хвилин. Дозволяє задіяти до 25 людей.

Як грати?

  1. Кожен учень отримує таблицю з твердженнями. Їх можна змінювати й дописувати відповідно до характеристик учнів конкретного класу.
  2. Дітям необхідно хаотично рухатися класом та питати у інших, чи вони підходять під якийсь пункт з написаного. Якщо так, то вписують їхні імена поруч.
  3. Закінчити гру можна лише тоді, коли кожен заповнить таблицю.

Ось які твердження можуть бути:

  • має кота;
  • катається на велосипеді;
  • не любить рано лягати спати;
  • був за кордоном;
  • не має рідних братів та сестер;
  • займається живописом;
  • улюблене хобі — танці;
  • має власний блог.

Анастасія Пасічна, журналістка проєкту “Дружня школа”

НУШ-Шкільне життя

  
Back to top button