Цікавість грає ключову роль в навчанні

Пам'ять - Шкільне життяУ новому дослідженні добровольці оцінювали, наскільки цікаво їм було б дізнатися відповіді на запропоновані прості запитання. Незабаром учасникам знову показали дану серію питань. Відповідь з’являвся тільки через 14 секунд. Під час очікування добровольці бачили фотографії людей, ніяк не пов’язані з питаннями. Потім учасники пройшли тест на розпізнавання побачених осіб та тест, який перевіряв пам’ять на відповіді. Також їм зробили МРТ.

Виявилося, люди краще запам’ятовували інформацію, якщо їм було цікаво дізнатися відповідь, повідомляє Science World Report . Крім того, вони краще засвоювали інформацію, що не мала відношення до питання. Результати збереглися протягом як мінімум 24 годин. Цікавість підвищувала активність в гіпокампі, області мозку, пов’язаної з формуванням нових спогадів, і посилювала взаємодію між гіпокамом і зоною мозку, пов’язаної з нагородою.

Так, у створенні внутрішньої мотивації беруть участь ті ж ділянки мозку, які задіяні у формуванні зовнішньої (матеріальної) мотивації. Цікавість значно спрощує процес засвоєння інформації. Дослідники сподіваються, що їх висновки допоможуть створити нові стратегії навчання, як для осіб з неврологічними порушеннями, так і для здорових людей.

Шкільне життя

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*