Тема: На уроках (1 клас. Англійська мова)

Мета: закріпити лексичний матеріал попереднього уроку; ознайомити учнів з новими ЛО: read, write, count, play games; формувати навички вживання теперішнього неозначеного часу; удосконалювати вміння задавати запитання типу Do you…?/ Can you …? і давати на них короткі відповіді; повторити англійський алфавіт.

Розвивати навички письма, техніку читання, вміння діалогічного мовлення.

Виховувати любов до навчання.

Обладнання: підручник, плакат з англійським алфавітом, казковий герой, флеш – карти з реченнями.

Усі уроки англійської мови  на сайті «Шкільне життя»

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

  1. Привітання.

– Stand up, please. Good morning.

– Good morning.

– How are you?

– Fine, thank you.

– Sit down, please.

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

– Today we’ll speak about things which we do at our lessons. And help us to learn these words your favourite hero – Buratino.

– But first of all let’s train our tongues.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.

а) фонетична зарядка

– Buratino lost his coins and we can fin them if you name the letters according to the following sounds. (на маленьких монетах – звуки, на великих монетах – літери)

б) мовна розминка

– Look, our guest brings a bag. Let’s guess what has he got in it?

– I’ll show you a thing and you must name it.

– For example: лінійка – a ruler, this is a ruler. I have got a ruler.

  1. Повторення раніше вивченого.

а) фронтальне опитування

– Let’s check up how you read at home.

б) самостійна робота

– You have cards. Tell me, please, what can you see on it.

– OK. And now colour them according to the Buratino’s instructions.

– For example: the ruler is yellow.

The pen is red.

The book is blue.

The pencil is green.

The bag is brown.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.

а) введення нових ЛО

– Our Buratino goes to school like you. And he wants to tell and learn with you actions which we often do at our lessons.

– Listen to me and repeat.

Read – [i: – i: – i:] – read. I can read.

Write – [ai – ai – ai] – write. I can write.

б) закріплення лексики

гра «Match and say”

– At our blackboard we have different trees, but some leaves fall down. Let’s help to find the leaves according to the trees.

в) фізхвилинка «Simon says»

  1. Розвиток навичок мовлення.

а) розучування вірша

– Buratino brings us an interesting poem about school. Let’s learn.

(ex 3, p.76)

б) складання міні – діалогів

– Listen to the questions and find the answers

Yes, I can.       No, I don’t.         Yes, I do.                No, I don’t.

Do you like school?

Do you go to school on Saturday?

Can you read?

Can you draw?

Can you sing?

  1. Розвиток навичок письма.

а) повторення літер

– Let’s play the game. Our Buratino finds a lovely mouse. He wants to help her to come home.

– Let’s help her altogether.

(робота з плакатом)

б) робота в зошитах

– ex. 5, p. 78

  1. Розвиток навичок читання

– ex 5b, p. 78

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ 

  1. Підведення підсумку уроку

– At home you can tell your parents what can you do at the lessons.

– And now say what did you remember?

  1. Закінчення уроку

– OK. The lesson is over.

– Good – bye!

Завантажити: Тема: На уроках (1 клас. Англійська мова) (Розмір: 13.1 KB, Завантажень: 65)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*