Тема: Культурне та церковне життя (8 клас. Історія України)

Мета: скласти уявлення про розвиток культури; ознайомити з основними пам’ятками і здобутками тієї доби; характеризувати розвиток шкільництва на українських землях у першій половині XVII ст.; розкривати особливості навчання в Києво-Могилянському колегіумі; називати імена найзначніших діячів літератури та їхні твори; розповідати про досягнення українського книговидання цього періоду; формувати в учнів інтерес до культурних надбань українського народу; виховувати шанобливе ставлення до пам’яток минулого, а також високі моральні якості на кращих зразках національної культури
Обладнання: підручник «Історія України. 8 клас» В.С. Власов, 2008 рік, видавництво «Генеза»; ілюстрації до теми (додаток); атлас «Історія України. 8 клас»
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Основні терміни та поняття: спудеї, мемуари, епіграма.
Основні дати:
1615 р. – шляхтянка Галшка (Єлизавета) Гулевичівна подарувала Київському братству свій «двір iз пляцем» на Подолі. Початок діяльності братської школи в Києві.
1617 р. – заснування Луцького Хрестовоздвиженського братства та братської школи при ньому.
1632 р. – затвердження польським сеймом «Пунктів для заспокоєння руського народу». Визнання законності існування в Peчi Посполитій православної церкви.
1632 – 1647 pp. – діяльність православного митрополита Петра Могили.
1632 р.- заснування Києво ­ Могилянського колегіуму.
Історичні особистості: Петро Могила
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
• аналізувати заходи митрополита Петра Могили для впорядкування церковного життя, робити висновки про становище православної церкви.
• визначати досягнення українського шкільництва, книговидання та драматургії.
• характеризувати митрополита Петра Могилу як людину та історичного діяча, давати оцінку його діяльності.

Завантажити: Тема: Культурне та церковне життя (8 клас. Історія України) (Розмір: 24.4 KB, Завантажень: 857)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*