МЕТА: визначити роль живопису та графіки в житті людини; вчитися відрізняти засоби художньо- образної мови; вчитися характеризувати художньо-образний зміст графічних та живописних творів, формулювати власні враження, отримані під час спілкування з мистецтвом, використовуючи спеціальну мистецьку термінологію; розвивати колористичну грамотність, почуття ритму, просторове мислення, глядацьку, візуальну культуру, здатність давати естетичну оцінку художнім творам; виховувати духовність, що виникає внаслідок спілкування з мистецькими творами.
ОБЛАДНАННЯ: ілюстративний матеріал відеофрагментів слайд-шоу, наочні засоби.
ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань, узагальнення та закріплення вивченого.
КЛЮЧОВІ СЛОВА: графіка, оригінальна графіка, промислова графіка, тиражна графіка; живопис, станковий живопис, монументальний живопис; жанри: пейзаж (сільський, архітектурний, марина), портрет, силует, натюрморт; анімалістичний, історичний, міфологічний, біблійний, батальний, побутовий жанри.
Сценарії
Адміністрації школи
Класному керівнику
Початкова школа
Українська мова
Українська література
Англійська мова
Німецька мова
Зарубіжна література
Історія
Правознавство
Основи здоров'я
Математика, алгебра, геометрія
Інформатика
Географія
Хімія
Фізика
Біологія
Музичне мистецтво
Образотворче мистецтво
Художня культура
Трудове навчання
Фізична культура
Захист Вітчизни
Шкільна графіка
Шкільному психологу
З теґом:9 клас. Художня культура