Тема: Форми збереження культурної спадщини (бібліотеки, музеї, театри, галереї) (9 клас. Художня культура)

ТЕМА: Форми збереження культурної спадщини (бібліотеки, музеї, театри, галереї). Провідні  художні музеї світу (Лувр, Прадо, Дрезденська галерея, Ермітаж)

МЕТА: ознайомити .учнів з відомими музеями світу та деякими творами образотворчого мистецтва із колекцій музеїв Уф-фіці, Лувру, Національної галереї Лондона; вчити аналізува­ти та інтерпретувати художній зміст творів; використовувати мистецьку термінологію, вести мистецький діалог, знаходити додаткові джерела для мистецької самоосвіти; прищеплюва­ти любов до мистецтва; розвивати естетичний смак, розши­рювати ерудицію, виховувати інтерес до мистецтва.

ТИП УРОКУ:    урок-екскурсія.

ОБЛАДНАННЯ:    презентації («Музеї світу», «Міста-музеї»), репродукції кар­тин, скульптур, карта Європи.

Усі уроки художньої культури  на сайті «Шкільне життя»

Завантажити: Тема: Форми збереження культурної спадщини (бібліотеки, музеї, театри, галереї) (9 клас. Художня культура) (Розмір: 21.2 KB, Завантажень: 790)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*