Соціальні норми ставлять нездійсненне завдання перед користувачами соцмереж

Дослідники з Університету Аалто виявили: користувачам соціальних мереж дуже важливо, щоб профіль відображав реальний стан речей. При цьому багато хто з них визнали, що видозмінюють свій онлайн-образ відповідно до соціальних норм й очікувань. Користувачі потрапляють у своєрідний замкнутий круг. Задача транслювати справжній образ в соціальних мережах практично нереальний, оскільки її виконання сильно заважає бажання відповідати соціальним нормам, передає Medical News Today .

Вчені зосередили свою увагу на двох великих соціальних мережах, Facebook і Last.fm. Ці соцмережі сильно відрізняються, але в обох простежувалася тенденція того, щоб профіль виглядав якомога природніше. Користувачі вважали неприйнятним навмисний обмін інформацією, яка змінює реальний образ людини. Вони засуджували бажання привернути увагу за допомогою соцмереж. У той же час, учені зіткнулися з цікавим парадоксом: соціальні норми мали на увазі наявність реального профілю, проте багатьом користувачам часто доводилося підробляти інформацію для отримання правильного з точки зору суспільства образу.

Це було особливо помітно на музичному порталі Last.fm, де вміст профілю повністю доступний іншим. Виявилося, деякі користувачі спеціально вибирали музику для прослуховування, щоб вона відповідала образу, який людина хоче передати за допомогою цієї соцмережі. Користувачі Facebook теж жорстко контролювали те, чим ділилися з іншими, і часто не розміщували на своїй сторінці інформацію, яку інші користувачі могли неправильно зрозуміти.

 

Шкільне життя

Дослідники з Університету Аалто виявили: користувачам соціальних мереж дуже важливо, щоб профіль відображав реальний стан речей. При цьому багато хто з них визнали, що видозмінюють свій онлайн-образ відповідно до соціальних норм й очікувань. Користувачі потрапляють у своєрідний замкнутий круг. Задача транслювати справжній образ в соціальних мережах практично нереальний, оскільки її виконання сильно заважає бажання відповідати соціальним нормам, передає Medical News Today . Вчені зосередили свою увагу на двох великих соціальних мережах, Facebook і Last.fm. Ці соцмережі сильно відрізняються, але в обох простежувалася тенденція того, щоб профіль виглядав якомога природніше. Користувачі вважали неприйнятним навмисний обмін інформацією, яка змінює реальний образ людини.…

Оцінити

0

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*