Соціальні мережі змушують підлітків їсти нездорову їжу

Учені з Університету Сіднея оцінили сторінки в Facebook 27 виробників напоїв і продуктів харчування. Вони хотіли з’ясувати, яку аудиторію приваблює реклама шкідливої ​​їжі. Виявилося, найбільше її впливу схильні юнаки і підлітки.

Крім того, дослідники помітили: користувачі, що вживають нездорову їжу, часто діляться інформацією про неї на своїх сторінках. Вони прагнуть брати участь в конкурсах і змаганнях, які проводять такі компанії. Так, подібна реклама, на жаль, дуже популярна в соціальних мережах.

Тим часом, багато ресторанів борються з епідемією ожиріння. У 2010 році в США в рамках реформи охорони здоров’я було запропоновано в примусовому порядку вимагати від ресторанів зниження калорійності меню. Однак цей закон не вступив в силу, і заходи, які приймаються ресторанами, добровільні.

Шкільне життя

Учені з Університету Сіднея оцінили сторінки в Facebook 27 виробників напоїв і продуктів харчування. Вони хотіли з'ясувати, яку аудиторію приваблює реклама шкідливої ​​їжі. Виявилося, найбільше її впливу схильні юнаки і підлітки. Крім того, дослідники помітили: користувачі, що вживають нездорову їжу, часто діляться інформацією про неї на своїх сторінках. Вони прагнуть брати участь в конкурсах і змаганнях, які проводять такі компанії. Так, подібна реклама, на жаль, дуже популярна в соціальних мережах. Тим часом, багато ресторанів борються з епідемією ожиріння. У 2010 році в США в рамках реформи охорони здоров'я було запропоновано в примусовому порядку вимагати від ресторанів зниження калорійності меню. Однак…

Оцінити

0

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*