Соціальні мережі впливають на емоційний настрій всього населення

Співробітники Університету Каліфорнії кажуть: радість заразлива. Причому, не тільки через прямий контакт, а й опосередковано, через онлайн-повідомлення, пише Medical News Today . Вчені проаналізували більше мільярда анонімних статусів приблизно у 100 мільйонів користувачів Facebook. Щоб оцінити емоційне забарвлення повідомлень, використовувалася програма підрахунку слів.

Виявилося, в дощову погоду кількість негативно забарвлених постів збільшувалася на 1,16%, а позитивних знижувалося на 1,19%. Вчені намагалися зрозуміти, як емоційний настрій статусу однієї людини впливає на статуси його друзів. Щоб прибрати “погодний ефект”, вони обмежили аналіз друзями, які проживають в інших містах, де дощу не було. Також вчені переконалися, що дощ не був темою досліджуваних постів.

З’ясувалося: негативно забарвлені пости, написані людьми, що жили в містах, де лив дощ, впливали на пости друзів з інших міст. Кожне негативне повідомлення провокував виникнення 1,29 поста серед друзів. А ось позитивні повідомлення виявилися більш “заразними”. Кожен позитивний пост ініціював 1,75 поста у друзів.

На думку професора Джеймса Фоулера, ми недооцінюємо ефект, вироблений статусами в соціальних мережах. Тим часом, це можна використовувати для масового впливу на людей, створюючи сприятливу емоційну обстановку в суспільстві, покращуючи фізичний і психічний стан населення.