Шкільні лінійки – не єдиний метод зібрати дітей і поговорити на важливі теми,-Гриневич

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич наголошує на доцільності застосування альтернативних шкільним лінійкам заходів для спілкування з учнями на важливі теми.

“Позиція Міністерства освіти і науки полягає в тому, що лінійки не є єдиним методом зібрати дітей і поговорити на важливі теми”, – сказала Л.Гриневич журналістам у понеділок у Києві.

Вона нагадала, що лінійка в Черкаській школі була приурочена темі перемоги у Другій світовій війні. “Про це можна говорити з дітьми в більш цікавий і продуктивний спосіб”, – наголосила міністр.

Л.Гриневич додала, що філософія “Нової української школи”, яку впроваджує Міносвіти, і полягає в тому, щоб переходити від авторитарної педагогіки до педагогіки партнерства.

Водночас глава Міносвіти зазначила, що просто заборонити лінійки також буде неправильно.

“Розумієте, це теж не метод: дати команду й заборонити лінійки. Потрібно йти шляхом не заборон у цьому випадку, а просвітою вчительства, для того, щоб вони шукали й могли запропонувати цікавіші методи роботи з дітьми”, – переконана міністр.

Як повідомлялося 8 травня близько 9:00 ранку на території черкаської загальноосвітньої школи №8 під час урочистої лінійки з нагоди Дня пам’яті та примирення у школярів різко погіршилося самопочуття, вони почали непритомніти.

Поліція провела евакуацію людей і обмежила доступ до території цієї школи.

Загалом було госпіталізовано 58 осіб: 54 дітей і чотирьох дорослих. Лікарі констатували, що в дітей і дорослих спостерігається інгаляційна токсична реакція.

Станом на 11 травня з лікарні виписали 22 дитини, в медзакладах залишалися 36 осіб.

Крім того, 8 травня в школі Новомосковська (Дніпропетровська область) під час лінійки погіршилося самопочуття у 17 дітей. Медики поставили діагноз “вегето-судинний пароксизм” 15 учням.

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*