Кишковопорожнинні. Гідроїдні поліпи. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування (7 клас. Біологія)
Тема: Кишковопорожнинні. Гідроїдні поліпи. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування
Мета уроку: сформувати в учнів знання про середовища існування та особливості організації кишковопорожнинних на прикладі гідри; розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, висловлювати власну думку; удосконалювати вміння спостерігати, аналізувати, творчо розв’язувати поставлені завдання; виховувати етично-ціннісне ставлення до природи.
Очікувані результати: учні називають середовища існування, ознаки будови, які вирізняють кишковопорожнинних серед інших; характеризують особливості способу життя, розмноження і розвитку кишковопорожнинних, їх пристосування до життя у воді; визначають риси пристосованості до середовища існування.
Обладнання: зошит, підручник, схеми, таблиці, комп’ютер
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Завантажити: Кишковопорожнинні. Гідроїдні поліпи. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування (7 клас. Біологія) (Розмір: 237.5 KB, Завантажень: 946)