Реклама алкоголю впливає на неповнолітніх

Молоді люди швидше виберуть марки алкогольних напоїв, рекламу яких бачили по телевізору, повідомляє Science World Report . Дослідники з Університету Джонса Хопкінса з’ясували: неповнолітні споживачі алкоголю в три рази частіше купують спиртне, рекламу якого вони запам’ятали.

У дослідженні брало участь більше 1000 молодих людей у ​​віці від 13 до 20 років. Всі учасники вживали, принаймні, один алкогольний напій протягом останніх 30 днів. Вчені хотіли дізнатися, чи впливає на вибір молоді реклама алкоголю, що транслюється під час популярних телешоу. Дослідники з’ясовували марку алкоголю, який вживали молоді люди, і те, рекламу яких спиртних напоїв вони бачили по телевізору. Між вибором певної марки і переглядом її реклами було виявлено тісний зв’язок.

Попередні дослідження показали: неповнолітні сильно схильні до впливу рекламних оголошень алкогольної продукції, розміщених в журналах. Автор дослідження Крейг Росс вважає, що необхідно максимально відгородити молодих людей від такої реклами. “Реклама алкоголю прямо впливає на вибір неповнолітніх споживачів. Питання в тому, як творці такої реклами використовують цю інформацію, адже всім відомо про згубний вплив алкоголю на молодь”, – говорять дослідники.

Молоді люди швидше виберуть марки алкогольних напоїв, рекламу яких бачили по телевізору, повідомляє Science World Report . Дослідники з Університету Джонса Хопкінса з'ясували: неповнолітні споживачі алкоголю в три рази частіше купують спиртне, рекламу якого вони запам'ятали. У дослідженні брало участь більше 1000 молодих людей у ​​віці від 13 до 20 років. Всі учасники вживали, принаймні, один алкогольний напій протягом останніх 30 днів. Вчені хотіли дізнатися, чи впливає на вибір молоді реклама алкоголю, що транслюється під час популярних телешоу. Дослідники з'ясовували марку алкоголю, який вживали молоді люди, і те, рекламу яких спиртних напоїв вони бачили по телевізору. Між вибором певної марки…

Оцінити

0

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*