Пам’ять зберігає набагато менше інформації, ніж здається
Вчені з Університету Каліфорнії провели цікавий експеримент. У ньому взяли участь 85 студентів-старшокурсників. Добровольців попросили намалювати по пам’яті знаменитий логотип Apple, розповідає Psych Central. Із завданням успішно впорався всього 1 учасник. Між тим, багато добровольці вважали, що з легкістю намалюють логотип.
Крім того, менше половини студентів змогли відрізнити логотип Apple від інших схожих логотипів, які були злегка видозмінені. Причому, дізнатися логотип не вдавалося ні користувачам Apple, ні власникам комп’ютерів інших марок. 52 учасники були власниками продукції Apple, 23 користувалися продуктами Apple і інших фірм, а у 10 був тільки комп’ютер іншої марки.
Так, дослідження показало: пам’ять набагато вибіркова, ніж люди вважають. Ймовірно, мозку не потрібно пам’ятати конкретні деталі. Припустимо, точна інформація про логотип важлива тільки в тому випадку, коли необхідно відрізнити оригінал від підробки. Раніше вчені вже з’ясовували, що більшість людей не пам’ятають деталі предметів, з якими стикаються щодня, у тому числі, комп’ютерних клавіатур, монет і дорожніх знаків.